Αντεπίθεση της Yahoo στη μείωση εσόδων

Αντεπίθεση της Yahoo στη μείωση εσόδων

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με νέες διαφημιστικές πλατφόρμες, οι οποίες θα εκτείνονται από εφαρμογές για έξυπνες τηλεοράσεις έως «ψηφιακά περιοδικά», η Yahoo απαντά στη συρρίκνωση των εσόδων της από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Οι εξελίξεις αυτές δεν ευνοούν τη διευθύνουσα σύμβουλο της εταιρείας, Μαρίσα Μέγιερ, αν και οι αναλυτές της αναγνωρίζουν ότι έκανε τις σωστές κινήσεις. Η Υahoo υποχώρησε από τη δεύτερη στην τρίτη θέση όσον αφορά την αγορά πώλησης ηλεκτρονικού διαφημιστικού χώρου και χρόνου στις ΗΠΑ. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Google, στη δεύτερη το Facebook και στην τρίτη η Υahoo.

Ειδικότερα, μιλώντας στην Παγκόσμια Εκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Ειδών στο Λας Βέγκας χθες, η κ. Μέγιερ παρουσίασε τρεις νέες υπηρεσίες και προϊόντα. Τα προϊόντα αυτά, όπως διευκρινίζει η επικεφαλής της Yahoo, σχεδιάστηκαν, ώστε να απευθύνονται σε συγκεκριμένους χρήστες και να δίνουν στους διαφημιζόμενους καλύτερο έλεγχο σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες της Yahoo, από την κεντρική της σελίδα και τις ποικίλες εφαρμογές της, έως την υπηρεσία πρόγνωσης καιρού και τις αθλητικές ειδήσεις. Κατά τον αντιπρόεδρο της εταιρείας και αρμόδιο για τη διαφημιστική τεχνολογία, Σκοτ Μπιούρκ, «η ψηφιακή διαφημιστική αγορά έχει πάμπολλους παίκτες και η Yahoo, καθώς διαθέτει 800 εκατομμύρια χρήστες, μπορεί να παράσχει μία ενιαία λύση στα προβλήματά τους». Ενα καινούργιο προϊόν της Yahoo έχει να κάνει με τα αποκαλούμενα «ψηφιακά περιοδικά». Πρόκειται για ιστοτόπους πλούσιους σε εικονογράφηση και ποικίλη θεματολογία, οι οποίοι θα έχουν περιεχόμενο πληρωμένο από τους διαφημιζόμενους. Επιπλέον, η Yahoo εξαγόρασε την εφαρμογή Aviate, με την οποία χαρτογραφούνται οι προσωπικές ανάγκες των χρηστών και τους αποστέλλεται σχετικό υλικό και διαφημίσεις. Τρίτο προϊόν στη σειρά είναι η νέα εκδοχή της τηλεοπτικής πλατφόρμας Υahoo Smart TV για την παροχή προσωπικών συστάσεων και συμβουλών. Το 2013 το μερίδιο της Υahoo στην ψηφιακή διαφημιστική αγορά των ΗΠΑ περιορίστηκε στο 5,9% από το 8% το 2012.

Αναλυτές παρατηρούν στους Financial Times ότι τελικά η εταιρεία ασχολείται με τα σωστά πράγματα, αλλά εξακολουθεί να απέχει από τις ανταγωνίστριές της.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή