ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μέσω Διαδικτύου τα βασικά ψώνια για σχεδόν έναν στους τέσσερις Ευρωπαίους

meso-diadiktyoy-ta-vasika-psonia-gia-schedon-enan-stoys-tesseris-eyropaioys0

Το δεύτερο κύμα της πανδημίας και η επαναφορά των lockdowns στην Ευρώπη και σε άλλες περιοχές του κόσμου στρέφουν τους καταναλωτές προς την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση του Διαδικτύου για τις αγορές τους, ακόμη και όταν πρόκειται για αγορές ειδών παντοπωλείου. Περίπου το ένα τρίτο του online πληθυσμού σε αρκετές χώρες του κόσμου προέβη τον προηγούμενο μήνα σε αγορές ειδών παντοπωλείου με τη βοήθεια του Διαδικτύου, σύμφωνα με τον ΣΕΠΕ, που επικαλείται στοιχεία της GlobalWebindex.

Η Λατινική και η Βόρεια Αμερική καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις online αγορές ειδών παντοπωλείου από την έναρξη της πανδημίας μέχρι σήμερα, με 31% και 23% αντίστοιχα. Στις ΗΠΑ, στην Αργεντινή και την Κολομβία, όπου οι θάνατοι ανά 100.000 πολίτες είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο, καταγράφονται το 2ο τρίμηνο τα υψηλότερα ποσοστά χρήσης του online καναλιού (34%), σύμφωνα με στοιχεία της GlobalWebindex.

Στην Ευρώπη, η κατάσταση διαφέρει πολύ από χώρα σε χώρα με το συνολικό ποσοστό των αγοραστών μέσω online καναλιών να φτάνει το 26%. Το Ηνωμένο Βασίλειο γνώρισε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των διαδικτυακών αγοραστών ειδών παντοπωλείου στην Ευρώπη. Πλέον, τρεις στους δέκα καταναλωτές δηλώνουν πραγματοποίησαν αγορές στο Διαδίκτυο τον περασμένο μήνα.

Ως προς το ποσοστό των διαδικτυακών αγοραστών ειδών παντοπωλείου στην Ιταλία και τη Γαλλία, όπου ο αριθμός των κρουσμάτων είναι από τους υψηλότερους στον κόσμο, οι online αγορές στη συγκεκριμένη κατηγορία αυξήθηκαν σχεδόν κατά 20% σε ένα μόνο τρίμηνο.

Την ίδια στιγμή, πάντως, στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν είδη παντοπωλείου online έχει μειωθεί από το ξέσπασμα της πανδημίας. Αν και η περιοχή κατέχει το υψηλότερο ποσοστό online αγοραστών ειδών παντοπωλείου (41%), το ποσοστό αυτό μειώθηκε κατά 6% το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με ένα τρίμηνο νωρίτερα.