Ο Νόιμαν είχε φροντίσει να «πουλήσει» πειστικά την ιστορία του φτωχού αγοριού που μεγάλωσε σε ένα κιμπούτς (κοινότητα) στο Ισραήλ για να εξελιχθεί τελικά σε έναν άκρως επιτυχημένο επιχειρηματία με καινοτόμες ιδέες. Η WeWork ήταν όπως έλεγε ένα «καπιταλιστικό κιμπούτς».
Όταν άρχισε να «φλερτάρει» με τα funds της Σίλικον Βάλεϊ το αφήγημα άλλαξε. Η εταιρεία ήταν ένα «φυσικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης».
Οι αμφιλεγόμενες πρακτικές διοίκησης, τα υποχρεωτικά πάρτι και πώς έπεισε τον Μασαγιόσι Σον να επενδύσει δισεκατομμύρια.
Διαβάστε περισσότερα στο MoneyReview