Υπάρχει μία τεράστια ποικιλία σε ηλεκτρικά οχήματα εκτός των ΗΠΑ. Εκεί που οι Αμερικανοί οδηγοί έχουν τώρα περίπου 50 ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να διαλέξουν, στην Ευρώπη οι επιλογές είναι σχεδόν διπλάσιες και στην Κίνα σχεδόν τριπλάσιες.
Ρωτήστε οποιαδήποτε αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία και η απάντηση είναι ότι αυτό είναι κυρίως πρόβλημα κερδοφορίας. Για να πληρώσουν για επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εστιάζουν πρώτα σε φορτηγά, SUV και άλλα μοντέλα premium. Αυτό ακριβώς βρίσκεται στο επίκεντρο της απεργίας των εργαζομένων της United Auto Workers, η οποία προσπαθεί να διασφαλίσει ότι οι εργαζόμενοι θα διατηρήσουν τους μισθούς και τα οφέλη σε έναν κόσμο ηλεκτροκίνησης.
Η Κίνα, εν τω μεταξύ, έχει γίνει μια παγκόσμια δύναμη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Αναμένεται να αντιπροσωπεύει περίπου το 60% των 14,1 εκατομμυρίων νέων πωλήσεων επιβατικών EV παγκοσμίως φέτος, σύμφωνα με το BloombergNEF.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Moneyreview