Πτώση 6% στα έσοδα της Yahoo το 2013

Πτώση 6% στα έσοδα της Yahoo το 2013

1' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

­Μείωση 6% εμφάνισαν τα έσοδα της Yahoo για το 2013, φθάνοντας στο 1,27 δισ. δολάρια. Βασικοί λόγοι για την εξέλιξη αυτή είναι το ότι επιβραδύνθηκε η ανάπτυξη στον κινεζικό ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, όπου διατηρεί μερίδιο η Yahoo, ενώ και τα διαφημιστικά έσοδα μειώθηκαν.

Η χρέωση για διαφημιστικό χώρο, που προβλέπει η Yahοo προς τους πελάτες της, ελαττώθηκε 7% σε ετήσια βάση κυρίως εξαιτίας του σκληρού ανταγωνισμού από τη Facebook και την Google. Πάντως, το 2013 τα κέρδη του κολοσσού της υψηλής τεχνολογίας αυξήθηκαν κατά 28% στα 352 εκατ. δολ. κυρίως λόγω των εσόδων από τις πωλήσεις ορισμένων πατεντών. Εξαιρουμένων αυτών, τα κέρδη της περιορίστηκαν. Αν και τα τελευταία αποτελέσματα δημιουργούν ασφυκτικές πιέσεις στη Μαρίσα Μέγερ, τη διευθύνουσα σύμβουλο της Yahoo, να επισπεύσει τις διαδικασίες αύξησης εσόδων – αυτό ζητούν πολλοί αναλυτές του κλάδου.

Η ίδια, η οποία πριν από 18 μήνες αποχώρησε από την Google για να πάει στη Yahoo, δήλωσε πως η εταιρεία έχει στέρεα θεμέλια για την ανάπτυξή της στο μέλλον. «Διαπιστώνουμε σταθερότητα των δραστηριοτήτων μας, ενώ οι επενδύσεις μάς δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρουμε ωραία προϊόντα στους χρήστες μας». Πρόσφατα παρουσίασε νέες διαφημιστικές πλατφόρμες για να τονώσει τα έσοδα, ενώ απέλυσε τον γενικό διευθυντή, επειδή είχε αργά ανακλαστικά και δεν προσέλκυσε διαφημιζόμενους πελάτες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή