ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οικονομικές απώλειες για το Twitter το 2013

oikonomikes-apoleies-gia-to-twitter-to-2013-2005333

Τη «διεύρυνση» των εταιρικών ζημιών του που έφτασαν τα 511 εκατομμύρια δολάρια, συγκριτικά με τις απώλειες ύψους 8,7 εκατομμυρίων δολαρίων πριν από ένα χρόνο ανακοίνωσε το Twitter, γεγονός που έκανε τη μετοχή της εταιρείας να υποχωρήσει κατά 18% στη Γουολ Στριτ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, το τέταρτο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου του 2013 η εταιρεία αύξησε τον «κύκλο των εργασιών» στα 243 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας δηλαδή αύξηση κατά 116% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2012.

Εξάλλου, το Twitter σημείωσε εταιρικές ζημιές ύψους 511 εκατομμυρίων δολαρίων, συγκριτικά με τις απώλειες που έφτασαν το ποσό των 8,7 εκατομμυρίων δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Ωστόσο, κάνοντας έναν υπολογισμό των εσόδων χωρίς να υπολογίζονται οι αποζημιώσεις ανάλογα με την τιμή των μετοχών της εταιρείας και άλλα έξοδα, το Twitter, σημείωσε κέρδος ύψους 9,7 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 2 σεντς ανά μετοχή το τρίμηνο, σε σύγκριση με τις ζημίες ύψος 271.000 δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Οι αναλυτές της Γουολ Στριτ πάντως περίμεναν ότι η εταιρεία θα είχε το τέταρτο τρίμηνο του έτους απώλειες 2 σεντ ανά μετοχή και έσοδα 218 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σε μια ασυνήθιστη κίνηση για μια τόσο γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρεία, το Twitter προέβη σε μια οικονομική πρόβλεψη τόσο για το πρώτο τρίμηνο του έτους αλλά και για το 2014 συνολικά. Σύμφωνα λοιπόν με τις προβλέψεις αυτές το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να αναμένει έσοδα 240 εκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο, ενώ το αντίστοιχο ποσό για το 2014 θα φτάσει τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για ποσό διπλάσιο συγκριτικά με αυτό του 2013.

Στελέχη της εταιρείας, απέδωσαν τις απώλειες στο νέο lay out της σελίδας που είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του ποσοστού αύξησης νέων χρηστών και έκανε πολλούς υπάρχοντες χρήστες να «τσεκάρουν» τα μηνύματά τους λιγότερο συχνά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ντικ Κοστόλο προέβη σε ένα «Mea Culpa» , λέγοντας στους επενδυτές ότι «πολύ απλά θα πρέπει να κάνουμε το Twitter καλύτερο».