Αυτό είναι το νέο τρένο εξπρές (TER) που θα χρησιμοποιούν σε τοπικά δρομολόγια οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι (SNCF), κατά την παρουσίασή του στο Παρίσι τον Απρίλιο. Είναι πολύ ωραίο, πιο σύγχρονο και, το κυριότερο, κατ’ απαίτηση της SNCF, είναι πιο πλατύ από τα παλαιότερα τρένα ώστε να είναι και πιο άνετο.
Το πρόβλημα είναι ότι όντας πιο πλατιά, τα 2.000 νέα τρένα που έχουν παραγγελθεί δεν χωρούν σε πολλές από τις αποβάθρες των πιο μικρών σταθμών. Το κόστος προσαρμογής των σταθμών είναι σχετικά μικρό, 50 εκατ. ευρώ, αλλά η γκάφα των μηχανικών της SNCF, μεγάλη.