Στη Verizon αντί 4,4 δισ. δολ. ο όμιλος ΜΜΕ της ΑΟL

Στη Verizon αντί 4,4 δισ. δολ. ο όμιλος ΜΜΕ της ΑΟL

1' 56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Mε στόχο να διεισδύσει στο πεδίο της διαφήμισης και του βίντεο στις φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, τάμπλετ, φορητούς υπολογιστές), ο τηλεπικοινωνιακός όμιλος της Verizon προχωρεί στην εξαγορά του ομίλου ΜΜΕ της AOL αντί 4,4 δισ. δολαρίων. Το αντίτιμο θα καταβληθεί εξ ολοκλήρου σε μετρητά και με κριτήριο αυτό η αξία της ΑΟL διαμορφώνεται στα 50 δολάρια ανά μετοχή. Ειδικότερα, συνιστά μια προσαύξηση της τάξης του 23% επί της μέσης τιμής της μετοχής της AOL το τελευταίο τρίμηνο. Στις αρχές της εβδομάδας, η μετοχή της είχε απώλεια 8% από τις αρχές του έτους, στα 42,59 δολάρια.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αγορά ασύρματων τηλεπικοινωνιών έχει ωριμάσει τα τελευταία χρόνια, με τους μεγάλες παίκτες Verizon, AΤ&T και Sprint να διεκδικούν o ένας μερίδιο του άλλου. Στην προκειμένη περίπτωση, η Verizon επιδιώκει πρόσβαση στην αγορά των ηλεκτρονικών βίντεο και στην τεχνογνωσία της AOL για τις πωλήσεις αγγελιών, καθώς και στην παροχή υψηλής ποιότητας διαδικτυακών βίντεο. Η προσφορά τέτοιου είδους βίντεο στη βάση των συνδρομητών της Verizon συνιστά κι ένα νέο πεδίο ανάπτυξης στην παροχή υπηρεσιών. Ο όμιλος είχε, το 2014, έσοδα της τάξης των 127 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη του ανήλθαν σε 12 δισ. δολάρια. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η έμφαση της Verizon στις ασύρματες τηλεπικοινωνίες κατέστη εμφανής και στην προτελευταία της εξαγορά: στα τέλη Φεβρουαρίου ολοκλήρωσε τη συμφωνία της για τον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας ασύρματων τηλεπικοινωνιών Verizon Wireless, αποκτώντας το μερίδιο του 45%, το οποίο διατηρούσε σε αυτήν η Vodafone. Στην τελευταία κατέβαλε το ποσόν των 130 δισ. δολαρίων.

Πέραν, όμως, των υπηρεσιών παροχής βίντεο και της σχετικής τεχνογνωσίας, η AOL προσφέρει στη νέα της ιδιοκτήτρια ιστοτόπους, που συνδέονται μαζί της, όπως ο ειδησεογραφικός της Huffington Post και της TechCrunch, καθώς και νέες πλατφόρμες διαδικτυακής διαφήμισης και τοποθέτησης προϊόντων. Με τέτοια εργαλεία, η Verizon εισέρχεται σε μια αγορά, η οποία μέχρι σήμερα ελεγχόταν σε μεγάλο βαθμό από την Google και το Facebook. Eπιπλέον, θα πρέπει να αναφερθεί πως μετά την εξαγορά η AOL θα αναχθεί σε θυγατρική της Verizon, στην οποία ρόλο διευθύνοντος συμβούλου θα εξακολουθεί να διαδραματίζει ο νυν επικεφαλής της, Τιμ Αρμστρονγκ. Ο τελευταίος εργάζεται εστιασμένα στο να κτίσει την τεχνογνωσία της AOL στη διαφήμιση σε φορητές συσκευές. Εν κατακλείδι, ο κ. Αρμστρoνγκ εκτιμά ότι τα επόμενα χρόνια η κατανάλωση περιεχομένου και διαφήμισης στα μίντια θα διεκπεραιώνεται κατά 80% μέσα από κινητές και φορητές συσκευές.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή