Mε στόχο να διεισδύσει στο πεδίο της διαφήμισης και του βίντεο στις φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, τάμπλετ, φορητούς υπολογιστές), ο τηλεπικοινωνιακός όμιλος της Verizon προχωρεί στην εξαγορά του ομίλου ΜΜΕ της AOL αντί 4,4 δισ. δολαρίων. Το αντίτιμο θα καταβληθεί εξ ολοκλήρου σε μετρητά και με κριτήριο αυτό η αξία της ΑΟL διαμορφώνεται στα 50 δολάρια ανά μετοχή. Ειδικότερα, συνιστά μια προσαύξηση της τάξης του 23% επί της μέσης τιμής της μετοχής της AOL το τελευταίο τρίμηνο. Στις αρχές της εβδομάδας, η μετοχή της είχε απώλεια 8% από τις αρχές του έτους, στα 42,59 δολάρια.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αγορά ασύρματων τηλεπικοινωνιών έχει ωριμάσει τα τελευταία χρόνια, με τους μεγάλες παίκτες Verizon, AΤ&T και Sprint να διεκδικούν o ένας μερίδιο του άλλου. Στην προκειμένη περίπτωση, η Verizon επιδιώκει πρόσβαση στην αγορά των ηλεκτρονικών βίντεο και στην τεχνογνωσία της AOL για τις πωλήσεις αγγελιών, καθώς και στην παροχή υψηλής ποιότητας διαδικτυακών βίντεο. Η προσφορά τέτοιου είδους βίντεο στη βάση των συνδρομητών της Verizon συνιστά κι ένα νέο πεδίο ανάπτυξης στην παροχή υπηρεσιών. Ο όμιλος είχε, το 2014, έσοδα της τάξης των 127 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη του ανήλθαν σε 12 δισ. δολάρια. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η έμφαση της Verizon στις ασύρματες τηλεπικοινωνίες κατέστη εμφανής και στην προτελευταία της εξαγορά: στα τέλη Φεβρουαρίου ολοκλήρωσε τη συμφωνία της για τον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας ασύρματων τηλεπικοινωνιών Verizon Wireless, αποκτώντας το μερίδιο του 45%, το οποίο διατηρούσε σε αυτήν η Vodafone. Στην τελευταία κατέβαλε το ποσόν των 130 δισ. δολαρίων.
Πέραν, όμως, των υπηρεσιών παροχής βίντεο και της σχετικής τεχνογνωσίας, η AOL προσφέρει στη νέα της ιδιοκτήτρια ιστοτόπους, που συνδέονται μαζί της, όπως ο ειδησεογραφικός της Huffington Post και της TechCrunch, καθώς και νέες πλατφόρμες διαδικτυακής διαφήμισης και τοποθέτησης προϊόντων. Με τέτοια εργαλεία, η Verizon εισέρχεται σε μια αγορά, η οποία μέχρι σήμερα ελεγχόταν σε μεγάλο βαθμό από την Google και το Facebook. Eπιπλέον, θα πρέπει να αναφερθεί πως μετά την εξαγορά η AOL θα αναχθεί σε θυγατρική της Verizon, στην οποία ρόλο διευθύνοντος συμβούλου θα εξακολουθεί να διαδραματίζει ο νυν επικεφαλής της, Τιμ Αρμστρονγκ. Ο τελευταίος εργάζεται εστιασμένα στο να κτίσει την τεχνογνωσία της AOL στη διαφήμιση σε φορητές συσκευές. Εν κατακλείδι, ο κ. Αρμστρoνγκ εκτιμά ότι τα επόμενα χρόνια η κατανάλωση περιεχομένου και διαφήμισης στα μίντια θα διεκπεραιώνεται κατά 80% μέσα από κινητές και φορητές συσκευές.