Οσο πιο ακριβά τόσο μεγαλύτερες πωλήσεις

Οσο πιο ακριβά τόσο μεγαλύτερες πωλήσεις

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μείωση κατά 6% σημείωσε η συνολική αξία των 10 ακριβότερων εμπορικών σημάτων στα είδη πολυτελείας, η οποία περιορίστηκε στα 105 δισ. δολάρια έχοντας μειωθεί κατά 7,1 δισ. δολάρια τη διάρκεια του περασμένου έτους. Ο λόγος είναι η σημαντική πτώση των πωλήσεων που κατέγραψαν οι περισσότερες εταιρείες ειδών πολυτελείας, ιδιαίτερα των Prada και Cartier, οι οποίες έχασαν έδαφος σε δύο καθοριστικές αγορές, αυτές της Κίνας και της Ρωσίας. Πίσω από τη μείωση των πωλήσεων ορισμένων εμπορικών σημάτων στην Κίνα βρίσκεται η εκστρατεία του Πεκίνου κατά της διαφθοράς, που έχει αποθαρρύνει την επίδειξη πλούτου στη δεύτερη οικονομία στον κόσμο με αποτέλεσμα να μειώνεται το ποσοστό των πλουσίων που δαπανά σε είδη πολυτελείας. Την ίδια στιγμή, όμως, αυξάνονται οι πωλήσεις των πολύ ακριβότερων από μια μικρότερη μερίδα Κινέζων με πολύ υψηλά εισοδήματα. Οπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα της εταιρείας Millward Brown, μόνο τα πλέον ακριβά εμπορικά σήματα της Louis Vuitton και της Chanel είδαν την αξία τους να αυξάνεται το περασμένο έτος. Η Louis Vuitton επέδειξε επιχειρηματική ευελιξία και κατάφερε με τη ανανέωση του λογοτύπου της να προσελκύσει τους πιο εύπορους καταναλωτές ειδών πολυτελείας.

Ετσι η αξία της Vuitton αυξήθηκε κατά 6% στα 27,4 δισ. δολάρια και το εμπορικό της σήμα καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατάταξη της Millward Brown για δέκατο συναπτό έτος. Η αξία της Chanel αυξήθηκε κατά 15%, στα εννέα δισ. δολάρια, και το εμπορικό της σήμα κατατάσσεται τέταρτο μετά την Hermes και την Gucci.

Στον αντίποδα βρίσκεται η Prada, με την αξία του εμπορικού της σήματος να έχει μειωθεί κατά 35%, στα 6,5 δισ. δολάρια, και η Cartier που έχει χάσει το 15% της αξίας της, στα 7,6 δισ. δολάρια. Κι ενώ ανάλογες απώλειες της τάξεως του 13% και του 14% σημειώνουν εμπορικά σήματα όπως της Hermes και της Gucci, η προσπάθεια των ακριβότερων σημάτων να απευθυνθούν στο μικρότερο και πλουσιότερο τμήμα της αγοράς ειδών πολυτελείας αφήνει ελεύθερο χώρο για ελαφρώς φθηνότερα εμπορικά σήματα όπως εκείνα των Michael Kors και Tiffany. Σε ό,τι αφορά τη Ρωσία, οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας μειώθηκαν το περασμένο έτος εξαιτίας της σημαντικής υποτίμησης του ρουβλίου και των οικονομικών κυρώσεων από τη Δύση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή