ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

The Telegraph: Παραίτηθηκε ο Ρούπερτ Μέρντοχ

Ο μεγιστάνας του Τύπου Ρούπερτ Μέρντοχ παραιτήθηκε από τη θέση του
διευθυντή των εταιριών που ελέγχουν τις εφημερίδες Sun, The Times
και The Sunday Times, σύμφωνα με την εφημερίδα The Telegraph και
όσα αναφέρονται σε ένα μήνυμα εσωτερικής διανομής της News Corp.,
το οποίο περιήλθε στην κατοχή πολλών ΜΜΕ.

Ο Μέρντοχ παραιτήθηκε την περασμένη εβδομάδα από τα διοικητικά
συμβούλια της News International Group, της Times Newspaper
Holdings και της News Corp. Investments, όπως ανέφερε στον ιστότοπό
της η Telegraph, η οποία επικαλείται στοιχεία από το Companies
House – το φορέα ο οποίος έχει, μεταξύ άλλων, ρόλο μητρώου των
επιχειρήσεων στη Βρετανία.

Σύμφωνα με ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εσωτερικής διανομής
της News Corp., η εξέλιξη εντάσσεται σε ένα «εταιρικό σιγύρισμα»
που συνδέεται με την ανακοίνωση τον Ιούνιο πως η εταιρία θα
κατατμηθεί σε δύο χωριστές επιχειρήσεις: μια (μικρότερη) εταιρία
εκδόσεων και μια (μεγαλύτερη) εταιρία ψυχαγωγίας και τηλεοπτικών
παραγωγών. Η οικογένεια Μέρντοχ προβλέπεται, βάσει του σχεδίου
αναδιοργάνωσης της επιχείρησης, να διατηρήσει τον έλεγχο και των
δύο.

Η είδηση ωστόσο είναι πιθανό να αναζωπυρώσει τα σενάρια ότι η News
Corp ετοιμάζεται να πουλήσει τις εφημερίδες της, μετά το σκάνδαλο
των υποκλοπών στην εφημερίδα News of the World, η έκδοση της οποίας
ανεστάλη, που έπληξε τη φήμη του ομίλου του Μέρντοχ στη
Βρετανία.

Οι αποκαλύψεις για την διαρκή παραβατικότητα στα ΜΜΕ που ελέγχει
ώθησε μια επιτροπή της βουλής των κοινοτήτων να χαρακτηρίσει τον
Μέρντοχ ακατάλληλο για να διευθύνει οποιαδήποτε σημαντική
επιχείρηση.

Ο Τζέιμς Μέρντοχ, ο οποίος ήταν ο πρόεδρος της βρετανικής
θυγατρικής της, της News International, όταν ξέσπασε το σκάνδαλο,
ήδη έχει παραιτηθεί και έχει μετοικήσει στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με το εσωτερικό μήνυμα, το οποίο περιήλθε μεταξύ άλλων στην
κατοχή του πρακτορείου ειδήσεων Ρόιτερς, ο Ρούπερτ Μέρντοχ
παραμένει «πλήρως δεσμευμένος» στην επιχείρηση και στις
δραστηριότητές της.

Πηγή: ΑΜΠΕ