H Ford αποχωρεί από Ινδονησία και Ιαπωνία

H Ford αποχωρεί από Ινδονησία και Ιαπωνία

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την αποχώρησή της εντός του 2016 από την αγορά της Ιαπωνίας και της Ινδονησίας ανακοίνωσε στις αρχές της εβδομάδας η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Ford παραδεχόμενη ότι δεν βλέπει «κάποιο πιθανό δρόμο προς την κερδοφορία» σε δύο χώρες όπου έχει δυσκολευτεί να κερδίσει μερίδιο αγοράς.

Σύμφωνα με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που έστειλε ο πρόεδρος Ασίας-Ειρηνικού της Ford, Ντέιβ Σοτς, προς όλους τους υπαλλήλους της εταιρείας στην περιοχή, η εταιρεία θα διακόψει κάθε δραστηριότητά της, περιλαμβανομένων των αντιπροσωπειών πώλησης και της εισαγωγής και πώλησης αυτοκινήτων Ford και Lincoln, ενώ η εξέλιξη προϊόντων που γίνεται στην Ιαπωνία θα μεταφερθεί αλλού. «Δυστυχώς αυτό σημαίνει ότι όλα τα μέλη της ομάδας μας που εργάζονται στην Ιαπωνία και στην Ινδονησία δεν θα εργάζονται πλέον για λογαριασμό της Ford Ιαπωνίας και της Ford Ινδονησίας μετά το κλείσιμο», σύμφωνα με το e-mail του κ. Σοτς. Η Ford ακολουθεί το παράδειγμα της General Motors η οποία αποφάσισε πέρυσι να σταματήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητά της στην Ινδονησία εξαιτίας του σκληρού ανταγωνισμού που αντιμετώπισε από Ιάπωνες κατασκευαστές.

Από το 1972

Η Ford είχε εγκαινιάσει τη λειτουργία της στην Ιαπωνία το 1972, διατηρεί 52 αντιπροσωπείες στη χώρα και απασχολεί 292 υπαλλήλους. Πέρυσι πούλησε περίπου πέντε χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ιαπωνία κατέχοντας μερίδιο 1,5% της αγοράς εισαγόμενων αυτοκινήτων. Στην αγορά της Ινδονησίας η Ford είχε μπει το 2002. Μέχρι σήμερα είχε αναπτύξει 44 αντιπροσωπείες και απασχολούσε 35 υπαλλήλους. Πέρυσι η Ford είχε πουλήσει έξι χιλιάδες οχήματα κατέχοντας μερίδιο 0,6% της τοπικής αγοράς. «Χωρίς κάποια αυτοκινητοβιομηχανία να κατασκευάζει αυτοκίνητα στην Ινδονησία δεν υπάρχει τρόπος να είσαι ανταγωνιστικός σε αυτή την αγορά και εμείς δεν κατασκευάζουμε σε τοπικό επίπεδο», δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου της Ford στη Σαγκάη. Η αμερικανική εταιρεία δυσκολευόταν σημαντικά να πουλήσει μοντέλα Fiesta, Mustang και Explorer στην ιαπωνική αγορά όπου κυριαρχούν οι Toyota, Honda, Nissan και άλλες ιαπωνικές μάρκες. Εκτός όλων αυτών οι πωλήσεις αυτοκινήτων συρρικνώνονται στην Ιαπωνία εξαιτίας της γήρανσης του πληθυσμού αλλά και επειδή οι νεότεροι έχουν περιορίσει τη ζήτηση αυτοκινήτων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή