Χαμηλές πτήσεις για αεροπορικές εταιρείες

Χαμηλές πτήσεις για αεροπορικές εταιρείες

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι τρομοκρατικές επιθέσεις στη Νίκαια της Γαλλίας και η απόπειρα πραξικοπήματος στην Τουρκία δημιουργούν εκ νέου ανησυχίες και προβλήματα στις αεροπορικές εταιρείες της Γηραιάς Ηπείρου. Σημειωτέον, άλλωστε, πως δεν έχουν καν προλάβει να αντιληφθούν πώς διαμορφώνονται τα πράγματα, εφόσον πριν από λίγες ημέρες είχαν βρεθεί αντιμέτωπες με τις αβέβαιες συνέπειες εξόδου της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ενωση. Από πλευράς της η βρετανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους EasyJet δηλώνει ότι δεν είναι σε θέση να προβλέψει την πορεία των φετινών της κερδών, ενώ η γερμανική Lufthansa προειδοποιεί για πιθανή δυσμενή επίπτωση στα έσοδα. Ειδικότερα, στο πρόσφατο παρελθόν η ΕasyJet, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία της κατηγορίας της μετά την ιρλανδική Ryanair, είχε κάνει λόγο για διακύμανση κερδών το τρέχον οικονομικό έτος με λήξη στις 30 Σεπτεμβρίου. Χθες, ωστόσο, δήλωσε πως οι ανησυχίες για θέματα ασφάλειας, η εξασθενημένη καταναλωτική εμπιστοσύνη και η αστάθεια των ισοτιμιών επηρεάζουν αρνητικά την τρέχουσα υψηλή θερινή περίοδο. Η δε Lufthansa, αντίστοιχα, ανέφερε πως προσδοκά τα φετινά κέρδη από τις πρωτεύουσες δραστηριότητές της να διαμορφωθούν σε επίπεδα χαμηλότερα εκείνων του 2015, αναθεωρώντας επί τα χείρω παρελθούσες εκτιμήσεις της. Την εξέλιξη αυτή απέδωσε στις αλλεπάλληλες τρομοκρατικές επιθέσεις, οι οποίες είχαν ως συνέπεια να αποτρέψουν τους επισκέπτες να κλείσουν νωρίς εισιτήρια για ταξίδια στην Ευρώπη, καθώς και στην ευρύτερη πολιτική και οικονομική αβεβαιότητα από τον Μάρτιο και μετά.

Η EasyJet έγινε πιο συγκεκριμένη στις εκτιμήσεις της, αναφέροντας την επίθεση στην Νίκαια, η οποία κόστισε τη ζωή σε 84 ανθρώπους, και το τουρκικό πραξικόπημα. Αμφότερα τα συμβάντα αναμένει να έχουν αντίκτυπο στα αποτελέσματα του οικονομικού τέταρτου τριμήνου. Ερωτηθείσα εάν το σημερινό περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί η EasyJet είναι πιο αντίξοο από το 2010, οπότε και ανέλαβε το πηδάλιό της, η διευθύνουσα σύμβουλός της Κάρολιν Μακόλ είπε: «Προφανώς και είναι. Πιστεύω πως αυτό ισχύει αδιακρίτως για όλους τους αερομεταφορείς σήμερα, εξετάζοντας την περίοδο των τελευταίων δέκα ετών – κι αυτό συμβαίνει επειδή οι δραστηριότητές μας επηρεάζονται από πολλούς και εντελώς διαφορετικούς μεταξύ τους παράγοντες».

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή