Υπουργικές διαφωνίες για την Ολυμπιακή

Υπουργικές διαφωνίες για την Ολυμπιακή

1' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σφίγγει ο κλοιός γύρω από την Ολυμπιακή Αεροπορία και όλοι τώρα έχουν στραμμένη την προσοχή τους στην επικίνδυνη 12η Δεκεμβρίου, οπότε η εταιρεία θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει κεφάλαιο 68 εκατ. δολαρίων για την αποπληρωμή του μισθώματος των 6 Β 737/400 (J.LL), διαφορετικά τα αεροσκάφη θα επιστρέψουν στους ιδιοκτήτες τους.

Εν τω μεταξύ, η διαδικασία πώλησης της Ο.Α. έχει ακινητοποιηθεί μεταξύ σφύρας και άκμονος, καθώς σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, χθες ανέκυψε και υπουργική διελκυστίνδα κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των κ. Ν. Χριστοδουλάκη, Χ. Βερελή με την παρουσία και της CSFΒ.

Κυβερνητικές πηγές μετέδιδαν χθες, ότι ενώ ο υπουργός Μεταφορών ετάχθη υπέρ της υπογραφής προσυμφώνου με την ΑΧΟΝ, ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών υποστήριξε ότι η λύση αυτή δεν εγγυάται την επιβίωση της Ο.Α. και ότι η κυβέρνηση θα βρεθεί σύντομα ενώπιον νέου αδιεξόδου.

Στην ίδια σύσκεψη αναφορά έγινε και στους δύο επιχειρηματίες K. Αγγελόπουλο και Π. Βαρδινογιάννη που πλαισιώνουν το σχήμα της IAS, το οποίο δεν έχει κληθεί σε διαπραγματεύσεις, ενώ ο κ. Χριστοδουλάκης φέρεται ότι αντέδρασε όταν του προτάθηκε να κλείσει τον διαγωνισμό με «υποσχετική» για άλλα projects προς τους προαναφερθέντες επιχειρηματίες…

Πάντως Ελληνες επιχειρηματίες από τον χώρο της βιομηχανίας τροφίμων, τον κλάδο της ναυτιλίας κ.ά., φέρονται πρόθυμοι να εμπλακούν στην εξαγορά της Ο.Α.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή