O ψηφιακός βοηθός των επαγγελματιών του τουρισμού

O ψηφιακός βοηθός των επαγγελματιών του τουρισμού

2' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η γνωριμία μεταξύ του Αντώνη Χαλκιόπουλου και του Χρήστου Στεργίου, ενόσω συμμετείχαν στο πρόγραμμα νεοφυούς επιχειρηματικότητας egg της Eurobank το 2016, στάθηκε καθοριστική ώστε λίγο αργότερα να συστήσουν από κοινού στους επαγγελματίες του τουρισμού την Triparound. Αυτή η σύμπραξη αποδείχθηκε λίγους μήνες μετά επιτυχημένη, αφού πρόσφατα κατόρθωσαν να εξασφαλίσουν στον πρώτο γύρο χρηματοδότησής της το ποσό του 1,2 εκατ. δολ., με επενδυτές που κατά την πλειονότητά τους προέρχονται από τη Σίλικον Βάλεϊ.

Η Triparound δεν είναι απλώς μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τουρισμό, αφού έχει αξιοποιήσει και τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας. Η νεοφυής εταιρεία απευθύνεται σε ξενοδοχεία, αλλά και σε ταξιδιωτικά γραφεία / πρακτορεία. Μέσω ενός εύχρηστου software που έχει αναπτύξει, διευκολύνει την ψηφιακή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των επαγγελματιών του τουρισμού προσφέροντας μια πιο ολοκληρωμένη και σύγχρονη εμπειρία στον ταξιδιώτη.

«Παρέχουμε στα ξενοδοχεία το εργαλείο που θα τους επιτρέψει να διαχειριστούν τις κρατήσεις για δραστηριότητες όπως spa, μετακίνηση από και προς το ξενοδοχείο, εκδρομές και επισκέψεις σε αξιοθέατα. Ο πελάτης λοιπόν μπορεί να κάνει την κράτηση είτε μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου είτε μέσω της επαφής του με την ομάδα concierge. Παράλληλα, τα ξενοδοχεία μπορούν να προσκαλέσουν και τους συνεργάτες τους –δηλαδή τους παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων– να ενταχθούν στο σύστημα ώστε να μπορούν να συνεννοούνται για τις κρατήσεις ψηφιακά», αναφέρει ο κ. Χαλκιόπουλος. Η ομάδα ετοιμάζεται να λανσάρει και άλλη μία υπηρεσία μέσα στο 2020, που θα απευθύνεται στα τουριστικά πρακτορεία αλλά και σε εταιρείες διαχείρισης προορισμών.

Μολονότι ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2019, η Τriparound έχει ήδη εγκαταστήσει το software της σε περίπου 20 πολυτελή ξενοδοχεία, ενώ δεκάδες ακόμη έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να αποκτήσουν το λογισμικό της. Στη λίστα των πελατών της συγκαταλέγονται τα Sani Resort, Yes Hotels, Electra Metropolis, Mitsis Hotels, Petra hotel & Suites, Santikos Collection, Mystique και η Hotel Brain.

«Κλειδί» για να τα πετύχει όλα αυτά είναι η χρηματοδότηση που έλαβε πρόσφατα από angel investors, η πλειονότητα των οποίων προέρχεται από το οικοσύστημα της Σίλικον Βάλεϊ. «Τη χρηματοδότηση ύψους 1,2 εκατ. δολ., που λάβαμε, θα την αξιοποιήσουμε κυρίως για την ανάπτυξη και βελτίωση των προϊόντων της Triparound αλλά και για την περαιτέρω στελέχωση της ομάδας μας», αναφέρει ο κ. Χαλκιόπουλος. Μερικοί από τους angel investors που έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στην εταιρεία είναι η Λέιλα Στάρντι από την CapitalG, η οποία ανήκει στη μητρική της Google, Alphabet, o Μπεν Μπόγερ, main partner της Tenaya Capital, η οποία έχει επενδύσει μεταξύ άλλων στη Lyft, αλλά και ο Ανδρέας Σταυρόπουλος, partner από την DFJ Ventures. «Προτεραιότητά μας είναι η αναβάθμιση του προϊόντος μας», αναφέρει ο κ. Στεργίου, τονίζοντας ότι στόχος τους είναι να γίνει η Triparound το ψηφιακό «δεξί χέρι» των επαγγελματιών του τουρισμού.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή