Στην ΤΕΡΝΑ-Ιmpregilo το δίκτυο γραμμών τραμ ύψους 76,5 δισ.

Στην ΤΕΡΝΑ-Ιmpregilo το δίκτυο γραμμών τραμ ύψους 76,5 δισ.

1' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην κοινοπραξία των τεχνικών εταιρειών ΤΕΡΝΑ και Impregilo κατακυρώθηκε το έργο κατασκευής των γραμμών και των λοιπών εγκαταστάσεων του Δικτύου Αστικών Τροχιοδρόμων-Τραμ, με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας ΤΡΑΜ Α.Ε. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, το οποίο έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα αναγκαίων έργων υποδομής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, προσεγγίζει τα 76,5 δισ. δραχμές (224 εκατ. ευρώ).

Δύο γραμμές

Η κοινοπραξία της ελληνικής κατασκευαστικής εταιρείας με τον ιταλικό Ομιλο υποχρεούται να παραδώσει τις δύο γραμμές του τραμ σε 820 ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης με την ΤΡΑΜ Α.Ε.

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή δύο γραμμών, το συνολικό μήκος των οποίων προσεγγίζει τα 24 χιλιόμετρα, αλλά και τρία χιλιόμετρα γραμμών για τη σύνδεση με τα αμαξοστάσια και τα συνεργεία του τραμ. Η πρώτη γραμμή του τραμ θα είναι μήκους 13,9 χιλιομέτρων και θα ξεκινά από το Ζάππειο και θα περνά από Φιξ, Νέο Κόσμο, Παλαιό Φάληρο, με τερματισμό στον σταθμό του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (ΗΣΑΠ) στο Νέο Φάληρο. Η δεύτερη γραμμή, μήκους 15,1 χιλιομέτρων, θα ξεκινά από το Νέο Φάληρο και θα περνά από το Παλαιό Φάληρο και τον Αγιο Κοσμά, με τέρμα τη Γλυφάδα.

Το έργο κατασκευής του τραμ θα χρηματοδοτηθεί από πόρους της Ευρωπαϊκής Ενωσης (έχει ενταχθεί στο Γ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης) καθώς και από εθνικούς πόρους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή