Ξεκινάει άμεσα η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ

Ξεκινάει άμεσα η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ

2' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα, με στόχο να δώσει ώθηση στις προκρατήσεις, που ξεκινούν εντός του πρώτου τριμήνου του έτους.

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, το 70% της καμπάνιας θα κάνει χρήση των ψηφιακών εργαλείων και θα στοχεύει στις αγορές της Ευρώπης, των ΗΠΑ και του Καναδά. Την ίδια στιγμή, για το 2020 ο ΕΟΤ θα δώσει το «παρών» σε 47 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, με νέα περίπτερα.

Σε δηλώσεις του στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Γρηγόρης Τάσιος, εξέφρασε την ελπίδα το 2020 «να είναι μια χρονιά που θα δώσει τουλάχιστον τα ίδια νούμερα με πέρυσι», αν και –όπως πρόσθεσε– «εμάς μας ενδιαφέρει πώς θα πάει η χώρα συνολικά και να φύγουμε από το μοντέλο ήλιος – θάλασσα».

Για να γίνει αυτό, όμως, «χρειάζεται πολλή δουλειά ακόμη», συμπλήρωσε ο πρόεδρος της ΠΟΞ και ευχήθηκε «ησυχία και ηρεμία στη χώρα μας για το 2020, και να μας δει η κυβέρνηση ως πρώτη προτεραιότητα, καθώς ο τουρισμός έχει δώσει πολύ μεγάλη βοήθεια στη χώρα».

«Η στόχευσή μας είναι να πετύχουμε πολύ μεγαλύτερη αύξηση στα έσοδα που έρχονται από τον τουρισμό. Ο τουρισμός είναι από τους πρωταθλητές στην προσέλκυση επενδύσεων», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.

Αναφερόμενος στο ζήτημα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, σημείωσε πως «η χώρα μας είναι κατά 80% ορεινή, κάτι που δεν το γνωρίζουν πολλοί στο εξωτερικό και αυτό πρέπει να το επικοινωνήσουμε.»

Δηλαδή, να συστήσουμε τη χώρα μας και ως ορεινό προορισμό, όχι μόνο ως χιονοδρομικό.Γιατί διαθέτει όμορφες διαδρομές για περίπατο, για αναρρίχηση, για ορειβασία, για καγιάκ και για άλλου είδους δραστηριότητες. Δηλαδή, προσφέρει πολλές εναλλακτικές προτάσεις τουρισμού και για τους 12 μήνες του έτους».

Tη νέα χρονιά, οι εμπλεκόμενοι φορείς αναμένουν τις νομοθετικές παρεμβάσεις του υπουργείου Τουρισμού στο μέτωπο της βραχυχρόνιας μίσθωσης, αλλά και νομοσχέδια που θα αφορούν τον καταδυτικό τουρισμό και την τουριστική εκπαίδευση.

Αφίξεις

Πέρυσι, με βάση τα τελευταία στοιχεία της ΤτΕ, την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 13,1% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 και διαμορφώθηκαν στα 17,5 δισ. ευρώ.

Ως εκ τούτου, εκτιμάται ότι για το σύνολο του έτους τα τουριστικά έσοδα ξεπέρασαν τα 18 δισ. ευρώ, από 16,1 δισ. ευρώ το 2018.

Στο σκέλος των αφίξεων, εκτιμάται ότι οι τουριστικές αφίξεις στην Ελλάδα το 2019 ανήλθαν σε 31 εκατομμύρια, χωρίς σε αυτές να υπολογίζονται οι επισκέπτες της κρουαζιέρας.

Ηδη, στο δεκάμηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2019 οι τουριστικές αφίξεις ανήλθαν σε 29,727 εκατομμύρια τουρίστες έναντι 28,680 εκατ. πέρυσι.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή