Η τράπεζα Πειραιώς διόρθωσε το λάθος για τη χρέωση «τέλος σύνδεσης winbank»

Η τράπεζα Πειραιώς διόρθωσε το λάθος για τη χρέωση «τέλος σύνδεσης winbank»

50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε ο αντιλογισμός της χρέωσης: «τέλος σύνδεσης winbank» που έγινε εκ παραδρομής. Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση». Με αυτό το γραπτό μήνυμα – SMS ενημερώνει τους πελάτες της η Τράπεζα Πειραιώς για τη χρέωση 5 ευρώ που έγινε σε πελάτες που κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής υπηρεσίας της.

«Σήμερα με νέα ανάρτησή του ο υπουργός αναφέρει: "Σε χιλιάδες πελάτες της Τραπέζης Πειραιώς έρχεται σήμερα αυτό το μήνυμα. Όσο κάποιοι με κατηγόρησαν για την χθεσινή μου παρέμβαση, εμείς προχωράμε υπέρ των πολιτών να είμαστε εδώ», σημειώνει στο twitter ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Υπενθυμίζεται ότι για το θέμα με την χρέωση είχε τοποθετηθεί ο υπουργός με ανάρτησή του στο twitter και είχε αναφέρει ότι επρόκειτο για λάθος του συστήματος. Ο υπουργός διευκρίνισε ότι το θέμα ερευνήθηκε και από αυτόν και από τις υπηρεσίες του υπουργείου.

«Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος, θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμία νέα επιπλέον χρέωση», διαβεβαίωσε ο ίδιος.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή