Εκδοση κλειδαρίθμου και μέσω τηλεδιάσκεψης με υπάλληλο της ΑΑΔΕ

Εκδοση κλειδαρίθμου και μέσω τηλεδιάσκεψης με υπάλληλο της ΑΑΔΕ

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με τηλεδιάσκεψη θα μπορούν οι φορολογούμενοι να επικοινωνούν με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ προκειμένου σε πρώτη φάση να ζητούν την έκδοση κλειδαρίθμου, αλλά και αριθμού υπηρεσιών, που αναμένεται να προστεθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα. Οσοι φορολογούμενοι δεν κατάφεραν να λάβουν κλειδάριθμο μέσω sms/email μπορούν με βιντεοκλήση να προχωρήσουν στην έκδοση του κλειδαρίθμου.

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ανακοίνωσαν χθες την έναρξη λειτουργίας ψηφιακής πύλης ζωντανής επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ. Η καινοτόμος αυτή υπηρεσία προσφέρεται μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου, Gov.gr, στη διεύθυνση: myAADElive.gov.gr.

Πρώτοι χρήστες της υπηρεσίας ήταν ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, και ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης, το πρωί της Πέμπτης. Ο υπουργός ευχαρίστησε τον διοικητή της ΑΑΔΕ για τη συνεργασία και τον γενικό γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο, για τη συμβολή του στην υλοποίηση της υπηρεσίας και τόνισε: «Σήμερα κόβουμε την ψηφιακή κορδέλα και περνάμε την ψηφιακή πύλη επικοινωνίας με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ, προϊόν στενής συνεργασίας των υπηρεσιών μας. Μέσω του gov.gr προσπαθούμε να μεταμορφώσουμε την αλληλεπίδραση του πολίτη με το κράτος, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση, γιατί το κράτος είναι ένα. Η πρωτοβουλία αυτή της ΑΑΔΕ είναι τρανή απόδειξη ότι η ψηφιακή τεχνολογία δεν αναιρεί, αλλά αντίθετα ενδυναμώνει τις ανθρώπινες σχέσεις, καταργεί τις αποστάσεις, προστατεύει την υγεία των πολιτών. Το υπουργείο μας θα είναι αρωγός στην προσπάθειά σας, πιστό στη φιλοσοφία ότι το κράτος είναι ένα και οφείλει να λειτουργεί ως ένα».

Ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, δήλωσε: «Η καινοτομία είναι ο σύμμαχος του φορολογούμενου πολίτη και της δημόσιας διοίκησης απέναντι στην ταλαιπωρία, στη γραφειοκρατία και στις αναποτελεσματικές πρακτικές του παρελθόντος. Σήμερα, περνάμε στην επόμενη μέρα των βέλτιστων και αποτελεσματικών πρακτικών και συνεχίζουμε. Οι επόμενες υπηρεσίες, που θα εξυπηρετεί το myAADElive, είναι η απόδοση ΑΦΜ και η έναρξη ατομικής επιχείρησης. Ο καλώς εξυπηρετούμενος πολίτης είναι ο πολίτης που μας εμπιστεύεται και αυτό επιδιώκουμε καθημερινά. Να μας εμπιστευθούν όλοι οι συμπολίτες μας».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή