Ενίσχυση ανταγωνιστικότητας μικρομεσαίων επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα

Ενίσχυση ανταγωνιστικότητας μικρομεσαίων επιχειρήσεων του τουριστικού τομέα

2' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητας (ΕΠΑΝ) χρηματοδοτούνται οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα για την εκπόνηση επιχειρηματικών σχεδίων που θα πρέπει να οδηγούν σε βελτίωση της οργάνωσης των επιχειρήσεών τους.

Στόχος του προγράμματος είναι: Η ενίσχυση επιχειρηματικών σχεδίων ΜΜΕ όλων των κλάδων του τουριστικού τομέα, που θα περιλαμβάνουν συνδυασμένες οργανωτικές δράσεις όπως συνενώσεις και συνεργασίες, βελτίωση της σχετικής θέσης των ΜΜΕ στην αγορά τους, διείσδυση σε νέες αγορές κ.λπ.

Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν: Μεμονωμένες επιχειρήσεις ή ομάδες συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, οι οποίες είναι εγκατεστημένες στην Ελληνική Επικράτεια και ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες:

3.1

– Κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα (ξενοδοχεία), ανεξαρτήτως λειτουργικής μορφής.

– Κάμπινγκ.

– Ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια και διαμερίσματα.

– Τουριστικά Γραφεία και Τουριστικές Επιχειρήσεις Οδικών Μεταφορών (ΤΕΟΜ).

– Επιχειρήσεις εκμίσθωσης αυτοκινήτων Ι.Χ.

– Ναυλομεσιτικά γραφεία.

– Επιχειρήσεις – πλοιοκτήτες τουλάχιστον πέντε (5) επαγγελματικών σκαφών αναψυχής του Ν.2743/99 καθώς και επιχειρήσεις κρουαζιερόπλοιων δυναμικότητας μέχρι 50 επιβατών (εξαιρουμένου του πληρώματος).

– Επιχειρήσεις εκμετάλλευσης εγκαταστάσεων ειδικής τουριστικής υποδομής (δηλαδή επιχειρήσεις εκμετάλλευσης γκολφ, μαρινών, συνεδριακών κέντρων, χιονοδρομικών κέντρων, κέντρων θαλασσοθεραπείας, ιαματικών πηγών κ.λπ.).

– Καταστήματα τουριστικών ειδών, εφόσον διαθέτουν ειδικό σήμα ΕΟΤ.

– Τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες.

– Τουριστικές επιπλωμένες επαύλεις.

Επιλέξιμες ενέργειες: 3.

1. Ερευνα αγοράς – Εκπόνηση Μελετών Marketing (π.χ. έρευνα τάσεων διεθνούς αγοράς, αναζήτηση νέων αγορών κ.λπ.).

2. Αναδιοργάνωση – Αυτοματοποίηση – Ηλεκτρονική Δικτύωση (π.χ. απόκτηση Η/Υ, λογισμικού, τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού κ.λπ.).

3. Προβολή – Διαφήμιση (π.χ. διαφημιστικές καταχωρίσεις, φυλλάδια κ.λπ.).

4. Δημιουργία κοινών τουριστικών πακέτων, συνδυασμένες ενέργειες ένταξης σε πακέτα εναλλακτικών μορφών τουρισμού (σχεδιασμός και διοργάνωση).

5. Απόκτηση και εφαρμογή τεχνογνωσίας όσον αφορά την ανάπτυξη και διαχείριση ειδικών μορφών τουρισμού (αγορά τεχνογνωσίας, εκπαίδευση προσωπικού κ.λπ.).

6.Συνενώσεις – Συγχωνεύσεις ΜΜΕ (ενέργειες υλοποίησης διαδικασιών συνένωσης – συγχώνευσης).

Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν μία ή περισσότερες ενέργειες από τις παραπάνω κατηγορίες, με στόχο την υλοποίηση προτάσεων ολοκληρωμένου χαρακτήρα. Κατά την αξιολόγηση των προτάσεων για ένταξη στο πλαίσιο του Προγράμματος, θα ληφθεί ιδιαίτερα υπόψη το στοιχείο αυτό (ολοκληρωμένος χαρακτήρας).

Η πρώτη κατηγορία ενεργειών (έρευνα αγοράς, εκπόνηση μελετών μάρκετινγκ) θα θεωρηθεί επιλέξιμη μόνον εφόσον συνδυάζεται με ενέργειες, που εντάσσονται σε τρεις (3) τουλάχιστον εκ των ανωτέρω κατηγορίες ενεργειών (πλέον της κατηγορίας 1).

Μέγιστος προϋπολογισμός των προτεινόμενων επενδύσεων:

α) Μεμονωμένες επιχειρήσεις: 58.700 ευρώ.

β) Συνεργαζόμενες επιχειρήσεις: 58.700 ευρώ επί το πλήθος των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

Χρηματοδότηση δημοσίου και ίδια συμμετοχή:

Μέχρι 40% επί του εγκεκριμένου προϋπολογισμού της πρότασης. Το υπόλοιπο 60% καλύπτεται με ιδιωτική συμμετοχή των επενδυτών.

Χρονική διάρκεια: Η διάρκεια υλοποίησης των έργων είναι 12 μήνες.

Προθεσμία υποβολής: Οι προτάσεις μπορούν να υποβάλλονται καθημερινά μέχρι 30-6-2006.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή