Η έρευνα διεξήχθη από 29/4/03-26/5/03 στο πλαίσιο της πολυσυμμετοχικής έρευνας CATIBUS της GfK- Market Analysis. Η έρευνα αυτή διεξάγεται κάθε μήνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε πανελλαδικό δείγμα 1.250 ατόμων ηλικίας 18-64 ετών, αντιπροσωπευτικού του αντίστοιχου ηλικιακού πληθυσμού της χώρας και τυχαία επιλεγμένου από τον Η/Υ με βάση τον τηλεφωνικό κατάλογο. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν 30 ερευνητές και η συνέντευξη έγινε σ’ εκείνους τους ερωτώμενους που ήταν υπεύθυνοι για τα οικονομικά του νοικοκυριού.
Σε παγκόσμιο επίπεδο η έρευνα έχει διεξαχθεί συνολικά τρεις φορές ενώ στην Ελλάδα ήταν η πρώτη φορά που διεξήχθη. Ο Ομιλος GfK είναι ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς έρευνας στον κόσμο. Πέρα από τις 16 γερμανικές θυγατρικές εταιρείες, ο Ομιλος συνεργάζεται με περισσότερες από 120 άλλες εταιρείες σε 50 διαφορετικές χώρες παγκοσμίως.
Η Market Analysis, μία από τις παλαιότερες εταιρείες ερευνών στην Ελλάδα, είναι από το 1999 μέλος του Ομίλου GfK.