Ταυτότητα της έρευνας

42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η έρευνα διεξήχθη από 29/4/03-26/5/03 στο πλαίσιο της πολυσυμμετοχικής έρευνας CATIBUS της GfK- Market Analysis. Η έρευνα αυτή διεξάγεται κάθε μήνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε πανελλαδικό δείγμα 1.250 ατόμων ηλικίας 18-64 ετών, αντιπροσωπευτικού του αντίστοιχου ηλικιακού πληθυσμού της χώρας και τυχαία επιλεγμένου από τον Η/Υ με βάση τον τηλεφωνικό κατάλογο. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν 30 ερευνητές και η συνέντευξη έγινε σ’ εκείνους τους ερωτώμενους που ήταν υπεύθυνοι για τα οικονομικά του νοικοκυριού.

Σε παγκόσμιο επίπεδο η έρευνα έχει διεξαχθεί συνολικά τρεις φορές ενώ στην Ελλάδα ήταν η πρώτη φορά που διεξήχθη. Ο Ομιλος GfK είναι ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς έρευνας στον κόσμο. Πέρα από τις 16 γερμανικές θυγατρικές εταιρείες, ο Ομιλος συνεργάζεται με περισσότερες από 120 άλλες εταιρείες σε 50 διαφορετικές χώρες παγκοσμίως.

Η Market Analysis, μία από τις παλαιότερες εταιρείες ερευνών στην Ελλάδα, είναι από το 1999 μέλος του Ομίλου GfK.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή