Οι ελληνικές βιομηχανίες πουλάνε τα προϊόντα τους ακριβότερα στο εσωτερικό και φθηνότερα στο εξωτερικό, όπως προκύπτει από τα στοιχεία για τις τιμές παραγωγού που δημοσιοποίησε χθες η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία Ελλάδος (ΕΣΥΕ). Τούτο γίνεται σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν τα μερίδια αγοράς στον διεθνή καταμερισμό εργασίας, που είναι σκληρός και απαιτητικός.
Από τα στοιχεία της ΕΣΥΕ προκύπτει ότι τον Μάιο του 2003 αυξήθηκαν κατά 1,6% οι τιμές που οι βιομηχανίες πωλούσαν τα προϊόντα τους στην εγχώρια αγορά. Τον ίδιο μήνα οι τιμές των πωλούμενων προϊόντων στην εξωτερική αγορά σημείωσαν μείωση 3,1%. Από την ΕΣΥΕ ανακοινώθηκαν επίσης χθες και στοιχεία για τον τζίρο των καταστημάτων που τον Μάρτιο εμφανίζεται να αυξάνεται κατά 7,2%.