Στην κορυφή της λίστας παραπόνων τα ινστιτούτα αδυνατίσματος

Στην κορυφή της λίστας παραπόνων τα ινστιτούτα αδυνατίσματος

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πλήθος καταγγελιών από καταναλωτές στην τηλεφωνική γραμμή «1720» του υπουργείου Ανάπτυξης, με τα ινστιτούτα αδυνατίσματος / κέντρα διατροφής / γυμναστήρια να καταλαμβάνουν σταθερά την πρώτη θέση. Το 2003 διατυπώθηκαν περί τις 7.416 καταγγελίες, αυξημένες κατά 33,96% έναντι του 2002 και κατά 71,83% έναντι του 2001, ενώ συνολικά την τελευταία τριετία ξεπέρασε τα 17.000 το σύνολο των παραπόνων.

Το 2003 οι περισσότερες από τις 7.416 καταγγελίες που υποβλήθηκαν αφορούσαν στον τομέα των υπηρεσιών (5.958). Στην κορυφή της λίστας των παραπόνων βρίσκονται τα ινστιτούτα αδυνατίσματος με 2.331 τηλεφωνικές κλήσεις, ακολουθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες με 247 και τα επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών (μεσίτες, λογιστές κ.ά.) με 204 κλήσεις. Στην περίπτωση των επαγγελμάτων παροχής υπηρεσιών η αύξηση των καταγγελιών που καταγράφεται είναι εντυπωσιακή, αφού το 2002 ήταν 84 έναντι 63 το 2001. Οι καταγγελίες για αγαθά έφθασαν τις 1.458 την περυσινή χρονιά και ήταν ελάχιστα λιγότερες σε σχέση με το 2002. Την πρώτη θέση στα παράπονα κατέλαβε ο κλάδος των ηλεκτρικών ειδών (450) και ακολουθούν ο τομέας των τροφίμων ποτών (288), η ένδυση/υπόδηση (153), ο οικιακός εξοπλισμός (130) και τα καύσιμα (113).

Την τελευταία τριετία οι καταγγελίες έφθασαν τις 17.273, εκ των οποίων οι 13.149 καταγράφηκαν στον τομέα των υπηρεσιών. Στις τρεις πρώτες θέσεις παραπόνων τού εν λόγω τομέα βρέθηκαν τα ινστιτούτα αδυνατίσματος, τα γυμναστήρια και τα κέντρα διατροφής με 4.193 τηλεφωνικές κλήσεις, οι ασφαλιστικές εταιρείες με 496 κλήσεις και στην τρίτη θέση τα επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών, όπως οι λογιστές, οι μεσίτες κ.ά. με 351 τηλεφωνικές κλήσεις. Σε ό,τι αφορά τον τομέα των αγαθών οι καταγγελίες στην τριετία έφθασαν τις 4.124, εκ των οποίων οι 1.354 αφορούσαν στον κλάδο των ηλεκτρικών ειδών. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο κλάδος των τροφίμων με 597 παράπονα και στην τρίτη θέση ο κλάδος ένδυση/υπόδηση με 456 καταγγελίες. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι οι κλήσεις προς το «1720» που αφορούσαν σε ερώτηματα σχετικά με μισθώσεις κατοικιών έφθασαν το 2003 στις 2.198 και τις 5.955 στο σύνολο της τελευταίας τριετίας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή