Οι τουρίστες δεν γνωρίζουν τις παραλίες της Αττικής

Οι τουρίστες δεν γνωρίζουν τις παραλίες της Αττικής

2' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εξι στους δέκα ξένοι τουρίστες δεν γνωρίζουν ότι η Αθήνα διαθέτει παραλιακό μέτωπο ή δεν έχουν πάει στις παραλίες της Αττικής, τέσσερις στους δέκα δεν γνωρίζουν για τα νησιά του Αργοσαρωνικού, ενώ επίσης τέσσερις στους δέκα είτε έλαβαν πληροφορίες ή και έκαναν κράτηση διακοπών μέσω του Ιντερνετ με προορισμό την Αθήνα.

Αυτά είναι ορισμένα από τα συμπεράσματα έρευνας για την «Ικανοποίηση των πελατών των ξενοδοχείων της Αττικής», που παρουσίασε χθες η Ενωση Ξενοδόχων Αττικής και η εταιρεία JBR Hellas. H έρευνα παρουσιάστηκε με αφορμή την πραγματοποίηση της γενικής συνέλευσης της Ενωσης Ξενοδόχων Αττικής παρουσία της υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Φάνης Πάλλη-Πετραλιά, αντιπροσωπείας βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, μεταξύ των οποίων η κ. Αννα Διαμαντοπούλου και ο κ. Παν. Σγουρίδης, καθώς και εκπροσώπων των τουριστικών φορέων.

Τουριστική κίνηση

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο πρόεδρος της ΕΞΑ κ. Γιώργος Τσακίρης τόνισε ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2006 η τουριστική κίνηση στην Αθήνα παρουσιάζει αυξητική τάση τονίζοντας ότι η ξενοδοχειακή πληρότητα παρουσιάζει άνοδο κατά 5%. Ωστόσο, οι τιμές των ξενοδοχείων εξακολουθούν να παραμένουν εξαιρετικά χαμηλές. O πρόεδρος της ΕΞΑ ιεράρχησε 4 τομείς αιχμής για την ανάπτυξη του αθηναϊκού τουριστικού προϊόντος, οι οποίοι έχουν ως εξής: λειτουργία του συνεδριακού κέντρου της Αττικής, εξειδικευμένη προβολή της πρωτεύουσας με την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της, ανταποδοτικότητα του εισπραττόμενου 2% ως Τέλους Παρεπιδημούνων από τους OTA προς όφελος του τουρισμού και συντονισμός όλων των φορέων που εμπλέκονται, άμεσα ή έμμεσα, στη διαμόρφωση της ποιότητας των παρεχομένων τουριστικών υπηρεσιών της πόλης.

Ειδική αναφορά έκανε η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης σε όλες τις προσπάθειες που γίνονται στο πλαίσιο της τουριστικής πολιτικής για την υλοποίηση και των 4 σημείων που ανέδειξε η ΕΞΑ ως τομείς αιχμής για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της Αττικής.

Βαθμολογία

Εξάλλου, σε άλλο σημείο της έρευνας αναφέρεται ότι συνολικά βαθμό 7,6 -με άριστα το 10- δίνουν οι τουρίστες που επισκέπτονται την Αττική και φέτος, στα ίδια δηλαδή επίπεδα με πέρυσι. Κάτω από τον μέσο όρο -από 5,2% έως 7,5%- βαθμολογούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, την ασφάλεια στην πόλη, τις πληροφορίες για ειδικές εκδηλώσεις, τις πλατείες κ.λπ. Λιγότερο ευχαριστημένοι εμφανίζονται για τη γενική καθαριότητα, τα πάρκα -χώροι πρασίνου- την ηχορύπανση και την ατμοσφαιρική ρύπανση, που προτάσσεται ως το κυριότερο πρόβλημα. Βελτιώσεις σε σύγκριση με πέρυσι διαπιστώνουν στη σχέση ποιότητας – τιμής των ξενοδοχείων και των εστιατορίων. Για τη διασκέδασή τους προτιμούν τα εστιατόρια (80%) και τα καφέ, ενώ δεν ξεπερνούν το 10% οι συχνότητες επίσκεψης σε θέατρα, στο Μέγαρο Μουσικής και τις μουσικές σκηνές. Οσον αφορά τα ψώνια, 6 στους 10 αγοράζουν ενθύμια, και άλλοι περίπου τόσοι ρούχα, ενώ λιγότεροι από 2 στους 10 αγοράζουν κοσμήματα ή άλλα είδη. Οι κύριοι ανασταλτικοί παράγοντες είναι η έλλειψη χρόνου, η υψηλή τιμή και η αμφισβητούμενη ποιότητα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή