Στις επικοινωνίες και το αλκοόλ τα χρήματα των νοικοκυριών
Περισσότερα χρήματα για επικοινωνίες και αλκοόλ και λιγότερα για διατροφή και στέγαση δαπανά το μέσο ελληνικό νοικοκυριό, σε σχέση με το 1999. Επίσης, προτιμά τα κατεψυγμένα και τυποποιημένα κρέατα και ψάρια, αντικατέστησε τα φρέσκα λυθρίνια με τα φαγκριά και πίνει περισσότερο καφέ καπουτσίνο!
Η αλλαγή του καταναλωτικού προτύπου προκύπτει ανάγλυφα από την αναθεώρηση του «καλαθιού της νοικοκυράς» που λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή.