Μάθημα αποδιοργάνωσης και διοίκησης

Μάθημα αποδιοργάνωσης και διοίκησης

1' 55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Χιλιάδες από τα νέα παιδιά που προσδοκούν την εισαγωγή τους σε μια σχολή των AEI ή των TEI θα μετρήσουν στις 3 Ιουνίου την ικανότητά τους για αποστήθιση σε ένα μάθημα που, σύμφωνα με τον τίτλο του βιβλίου, λέγεται «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών». Το περιεχόμενο του βιβλίου το οποίο είναι αναγκασμένοι να αποστηθίσουν μέχρι σημείου στίξης οι υποψήφιοι, ο τρόπος διδασκαλίας και κυρίως ο τρόπος εξέτασης στις απολυτήριες εξετάσεις αποτελούν το φόβητρο κάθε δημιουργικής σκέψης.

Είναι τοις πάσι γνωστό -και το χειρότερο χωρίς διαμαρτυρία- ότι πρόκειται για το μάθημα της παπαγαλίας. H καθαρή ύλη του μαθήματος στο οποίο θα εξεταστούν οι υποψήφιοι μπορεί να είναι μόλις 62 σελίδες, αλλά για να διασφαλίσει κανείς επιτυχία πρέπει να τις αποστηθίσει. Αυτό υποδεικνύουν οι καθηγητές στο σχολείο. Αυτό συμβουλεύουν και οι περισσότεροι φροντιστές. Με αυτόν τον τρόπο το μάθημα «Οργάνωση και η Διοίκηση Επιχειρήσεων», αντί να είναι πηγή γνώσης και μαθησιακό εργαλείο εισαγωγής στις αρχές του μάνατζμεντ, της επιχειρηματικότητας, των εργασιακών σχέσεων, της παραγωγής, των πωλήσεων και όλων αυτών των εννοιών που θα ακολουθήσουν έτσι ή αλλιώς τη ζωή του νέου ανθρώπου, γίνονται μέγγενη για οποιονδήποτε έχει διατηρήσει μια νότα δημιουργικής σκέψης. Ποιος να το φανταστεί ότι σε μια ευρωπαϊκή χώρα με το μεγαλύτερο απόλυτο και σχετικό μέγεθος μικρών επιχειρήσεων, με τους περισσότερους ελεύθερους επαγγελματίες, το μάθημα της οργάνωσης και της διοίκησης είναι το χειρότερο, το πιο ακατανόητο και το πλέον δυσάρεστο; Δεν πρόκειται για απλή παρανόηση, αλλά για παράνοια. Και το χειρότερο, ουδείς αντιδρά. Τι θέση έχουν οι καθηγητές και η ΟΛΜΕ; Τι κάνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο; Γιατί αδιαφορούν οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι πανεπιστημιακοί του μάνατζμεντ; Τι λέει ο ΣΕΒ και οι επαγγελματικοί φορείς που προώθησαν την ιδέα του μαθήματος περί επιχειρηματικότητας; Φυσικά, όλοι «κόπτονται» για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης. Μόνο που αναβάθμιση δεν σημαίνει μόνο ιδιωτικά ή μη κρατικά πανεπιστήμια, όπως διατείνονται οι περισσότεροι. Δεν σημαίνει μόνο «λεφτά για την Παιδεία». Ούτε περισσότερα KEK, IEK. Σημαίνει πραγματική μεταρρύθμιση του περιεχομένου των μαθημάτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σύνδεση με τη δημιουργική σκέψη και τις πραγματικές ανάγκες οργάνωσης και διοίκησης. Καθηγητές που κατέχουν το γνωστικό αντικείμενο και δεν είναι κοινωνιολόγοι και φιλόλογοι. Σε διαφορετική περίπτωση, το μάθημα για την οργάνωση και τη διοίκηση θα είναι το καλύτερο εργαλείο για να συνεχίσει το έργο του προκαλώντας πλήρη αποδιοργάνωση και αποδόμηση του μαθητή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή