Δύο προσφορές για τον Ε 65, ανάδοχος στον άξονα Τρίπολη – Καλαμάτα

Δύο προσφορές για τον Ε 65, ανάδοχος στον άξονα Τρίπολη – Καλαμάτα

1' 31" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το άνοιγμα των προσφορών για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε65, καθώς και τον οριστικό ανάδοχο για την κατασκευή του οδικού άξονα Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας-Λεύκτρου-Σπάρτης ανακοίνωσε χθες το ΥΠΕΧΩΔΕ. Ο προσωρινός ανάδοχος για τον Ε65 θα ανακοινωθεί τον Ιούλιο, ενώ οι εργασίες κατασκευής του οδικού άξονα στην Πελοπόννησο αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο. Οι ανάδοχοι των δύο έργων, παράλληλα με τα τμήματα που θα κατασκευάσουν, θα αναλάβουν τη συντήρηση υφιστάμενων τμημάτων του εθνικού οδικού δικτύου και την εκμετάλλευση των διοδίων τους.

Χθες, το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε τους ομίλους που κατέθεσαν προσφορές για την κατασκευή του οδικού άξονα Κεντρικής Ελλάδας Ε65. Πρόκειται για τον όμιλο Hellenic Autopistas (Cintra SA, Dragados SA, ΓΕΚ Α.Ε., Τέρνα κ.ά.) και τον όμιλο Ελληνικές Διαδρομές (FCC Construction SA, Παντεχνική, Αττικάτ, Προοδευτικοί κ.ά.). Δύο ακόμα όμιλοι που είχαν προεπιλεγεί δεν κατέθεσαν τελικά προσφορές (Βouyues-ΑΛΤΕ-ΑSF-Αrchirodon και Ε-ΦΘΙΑ ΟΔΟΣ).

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή ενός ολότελα νέου αυτοκινητόδρομου, που θα συνδέει την ΠΑΘΕ (από τη Σκάρφεια) με την Εγνατία Οδό (κόμβος Παναγιάς) και θα έχει μήκος 175 χλμ. Ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει τη συντήρηση και την εκμετάλλευση των τμημάτων που πρόκειται να κατασκευαστούν ως δημόσια έργα στον Μαλιακό, από Σκάρφεια έως Ράχες (57 χλμ.). Ο προσωρινός ανάδοχος του έργου θα αναδειχθεί μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.

Το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε χθες και τον οριστικό ανάδοχο για την κατασκευή των αξόνων Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας και Λεύκτρου-Σπάρτης. Πρόκειται για τον Ομιλο Μωρέα, που αποτελείται από τις εταιρείες Ελληνική Τεχνοδομική, Παντεχνική και Impregilo. Το έργο έχει μήκος 205 χιλιόμετρα με δύο (συν μία βοηθητική) λωρίδες ανά κατεύθυνση, διαχωριστικό διάζωμα New Jersey και 26 ανισόπεδους κόμβους. Ο ανάδοχος θα κατασκευάσει 100 χλμ. νέου δρόμου, μια νέα σήραγγα μήκους 600 μέτρων και ένα νέο κλάδο στη σήραγγα Αρτεμισίου, ενώ θα αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία του υπόλοιπου (υφιστάμενου) τμήματος και των τμημάτων Αθήναιο-Λεύκτρο και Παραδείσια-Τσάκωνα, που πρόκειται να κατασκευαστούν με έξοδα του κράτους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή