ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ναυάγησαν οι διαπραγματεύσεις με τους λιμενεργάτες

Τρόπους που θα οδηγήσουν στην εκτόνωση της κρίσης στο λιμάνι του Πειραιά αναζητούν οι εκπρόσωπων των επαγγελματικών φορέων – χρηστών του λιμένα, οι οποίοι έχουν υποστεί σοβαρές οικονομικές ζημίες τις τελευταίες εβδομάδες από τη συνεχιζόμενη «λευκή απεργία» των λιμενεργατών. Χθες, μέλη της διοίκησης της Διεθνούς Ναυτικής Ενωσης (ΔΝΕ) συναντήθηκαν με εκπροσώπους του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς (ΕΣΠ) και του Επαγγελματικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και εξέτασαν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο λιμάνι του Πειραιά -ύστερα και από την αποτυχία των επαφών λιμενεργατών και διοίκησης ΟΛΠ Α.Ε.- καθώς και τα προβλήματα που έχουν ανακύψει με την τροφοδοσία της αγοράς με προϊόντα τα οποία παραμένουν «εγκλωβισμένα» στο λιμάνι. Κύκλοι της αγοράς σημείωσαν ότι όσο περισσότερο διαρκούν οι κινητοποιήσεις των λιμενεργατών τόσο αυξάνεται ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται διάσπαρτα σε διάφορα λιμάνια του εξωτερικού και κινδυνεύουν να «τιμωρηθούν» με επίναυλο ύψους 15%.

«Είναι άγνωστο το πότε θα μπορέσουν να έρθουν αυτά τα εμπορεύματα στην Ελλάδα», ανέφεραν στη «Κ» οι ίδιοι κύκλοι. Εν τω μεταξύ, μια πρώτη προσπάθεια που έγινε χθες από τους ιδιοκτήτες φορτηγών και τη διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. να αυξηθεί ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που θα μεταφέρονταν στην αγορά δεν απέδωσε, καθώς σημειώθηκαν μικροεπεισόδια μεταξύ οδηγών φορτηγών και λιμενεργατών.