Βελτιώθηκε η ψυχολογία των καταναλωτών τον Οκτώβριο

Βελτιώθηκε η ψυχολογία των καταναλωτών τον Οκτώβριο

45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Λιγότερο απαισιόδοξοι εμφανίστηκαν οι Ελληνες καταναλωτές τον Οκτώβριο στην έρευνα του ΙΟΒΕ. Η βελτίωση της αισιοδοξίας οφείλεται κυρίως στον περιορισμό των αρνητικών προβλέψεων για την οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών και την οικονομική κατάσταση της χώρας, ενώ παράλληλα οι προθέσεις των καταναλωτών για αποταμίευση τους προσεχείς 12 μήνες είναι λιγότερο αρνητικές. Οι προβλέψεις των καταναλωτών για την εξέλιξη της ανεργίας δεν φαίνεται να διαφοροποιούνται έναντι του προηγούμενου μήνα και παραμένουν ανοδικές.

Οι προσδοκίες των καταναλωτών για την οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών τους προσεχείς 12 μήνες είναι ευνοϊκότερες, ενώ η διαφορά θετικών αρνητικών απαντήσεων, αν και παραμένει έντονα αρνητική, διαμορφώνεται σε -15 έναντι -18 τον Σεπτέμβριο, τιμή που αποτελεί την υψηλότερη του έτους.

Οι προσδοκίες των νοικοκυριών για τη γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας εμφανίζονται οριακά βελτιωμένες για δεύτερο κατά σειρά μήνα, με τη σχετική διαφορά θετικών – αρνητικών απαντήσεων να προσεγγίζει το -24 έναντι -26 τον προηγούμενο μήνα και -27 τον Ιούλιο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή