Στις καταθέσεις μεταφέρεται τώρα η μάχη των τραπεζών για την προσέλκυση πελατείας. Η άνοδος των επιτοκίων έδωσε την ευκαιρία στις τράπεζες να δημιουργήσουν και να λανσάρουν νέα επενδυτικά και αποταμιευτικά προϊόντα εις βάρος… του παραδοσιακού και χαμηλότοκου ταμιευτηρίου. Το παιχνίδι του ανταγωνισμού άνοιξε η Eurobank, με τη προώθηση ενός νέου λογαριασμού που ανταμείβει με ελκυστικό επιτόκιο 3% από το πρώτο ευρώ. Η απόδοση αυτή θεωρείται υψηλή, όταν αντίστοιχη του ταμιευτηρίου κυμαίνεται γύρω στο 1%. Οι τραπεζίτες διαβλέπουν τη σαφή πλέον ανάγκη να καλυφθεί το κενό που υπάρχει μεταξύ των λογαριασμών ταμιευτηρίου και των προθεσμιακών καταθέσεων, με νέα προϊόντα.
Νέα προϊόντα, αντίδοτα στις χαμηλές αποδόσεις
29" χρόνος ανάγνωσης