Διπλή όψη για την αγορά αθλητικών ειδών

Διπλή όψη για την αγορά αθλητικών ειδών

1' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πτωτική εμφανίζεται η αγορά της αθλητικής φόρμας σε αντίθεση με την αγορά των αθλητικών υποδημάτων, η οποία συνεχίζει την ανοδική της πορεία, σύμφωνα με κλαδική μελέτη της ICAP. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος σχετίζονται με την ύπαρξη «πειρατικών» προϊόντων, καθώς και με το πλήθος των εναλλακτικών καναλιών διανομής (λαϊκές αγορές, κινέζικα καταστήματα κλπ.) που προωθούν σημαντικές ποσότητες ανώνυμων προϊόντων, χαμηλής ποιότητας και σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

Το μέγεθος της φαινομενικής κατανάλωσης σε σετ αθλητικών φορμών εμφανίζει μείωση από το 1999 και μετά, παρουσιάζοντας μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης τού 10%, τάση η οποία αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στη στροφή του καταναλωτικού κοινού προς τα αθλητικά είδη ένδυσης με ξεχωριστά πάνω-κάτω μέρη και λιγότερο για σετ αθλητικών φορμών. Οσον αφορά τα αθλητικά υποδήματα, διαχρονική αύξηση εμφανίζει το συνολικό μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς κατά την περίοδο 1993-2006, με μέσο ετήσιο ρυθμό 8% περίπου. Πάντως, η εγχώρια ζήτηση για αθλητικές φόρμες αναμένεται ότι θα συνεχίσει να κινείται με πτωτικούς ρυθμούς και για τη διετία 2007-2008, αν και παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι υπάρχουν περιθώρια ανάκαμψης για το συγκεκριμένο προϊόν. Αντίθετα, η αγορά των αθλητικών υποδημάτων εκτιμάται ότι θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία, παρουσιάζοντας μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης της τάξης του 10% για τη διετία 2007-2008, καθοριστικός δε παράγοντας για την αύξηση της ζήτησης θα εξακολουθήσει να είναι ο συνδυασμός του αθλητικού και της μόδας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή