Επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του τουρισμού

Επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του τουρισμού

1' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το ποσό των 25 εκατ. ευρώ θα διατεθεί στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο πλαίσιο της Δ΄ Προγραμματικής Περιόδου, η οποία αποτελεί τον ιδανικό τόπο για την ανάπτυξη ποικίλων μορφών τουρισμού και ήδη αντισταθμίζει το αργοπορημένο ξεκίνημά της στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης.

Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά κατά τη διάρκεια ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε χθες με θέμα «2007-2013 Νέα εποχή, ποια εποχή, ποια προοπτική για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης». Σύμφωνα με την κ. Πετραλιά, ο θρησκευτικός και πολιτιστικός τουρισμός, ο οικοτουρισμός, ο αγροτοτουρισμός, ο τουρισμός περιπέτειας και ο ιαματικός τουρισμός συνιστούν πεδία με εξαιρετικές προοπτικές για το τουριστικό μέλλον της περιφέρειας. Από τα 25 εκατ. ευρώ, τα 15,7 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την «Ενίσχυση της Επιχειρηματικότητας και της εξωστρέφειας, αναβάθμιση του παραγωγικού ιστού της χώρας» σε έργα ιδιωτικών ενισχύσεων, για την ενδυνάμωση της επιχειρηματικότητας στον τομέα του τουρισμού και ειδικά σε δραστηριότητες που σχετίζονται με τις ειδικές μορφές τουρισμού. Επίσης, τα 9,3 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για τη «Βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, την ενδυνάμωση ανταγωνισμού και την προστασία καταναλωτή», σε έργα αναβάθμισης των δημόσιων υποδομών για την ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού, δημοσιότητας και προβολής του τουριστικού προϊόντος και έργα ψηφιακής σύγκλισης.

Η κ. Πετραλιά, αναφερόμενη στη Δ΄ Προγραμματική Περίοδο 2007-2013, τόνισε ότι δρομολογείται μια σειρά δράσεων οι οποίες αποβλέπουν στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, στην προώθηση των επενδύσεων και την κατεύθυνσή τους, στην ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προϊόντων, στον εκσυγχρονισμό των διοικητικών υπηρεσιών που υποστηρίζουν την τουριστική ανάπτυξη, στον εμπλουτισμό και την ποιοτική αναβάθμιση του πλέγματος των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών και στη στοχευμένη προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος κάθε περιφέρειας, σύμφωνα με τις αρχές του σύγχρονου marketing. Επίσης, αποβλέπουν στην εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού που εμπλέκεται άμεσα ή έμμεσα στον τομέα του τουρισμού, στην ενθάρρυνση των συνεργιών και συμπράξεων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και στην ανάπτυξη συστημάτων πληροφόρησης και επικοινωνίας στον τομέα του τουρισμού που θα συμβάλουν στην άμεση επαφή όλων των εμπλεκομένων με τον τουρισμό.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή