Ο λαϊκισμός στην υπηρεσία της διαφήμισης

Ο λαϊκισμός στην υπηρεσία της διαφήμισης

53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η εικονιζόμενη διαφήμιση εμφανίστηκε στον γερμανικό Τύπο, αλλά κατά τα φαινόμενα απευθύνεται στους Ελληνες. Μας ενημερώνει, λοιπόν, ότι η εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων Sixt δέχεται ξανά δραχμές για τις υπηρεσίες της. Υπολογίζει μάλιστα και το ποσό για την εικονιζόμενη μπροστά από τον Παρθενώνα BMW Cabrio, στις 26.900 δρχ. ημερησίως.

Πρόκειται βέβαια για εύρημα της διαφήμισης, να προκαλεί το κοινό με μηνύματα που αξιοποιούν ένα ευρέως διαδεδομένο θέμα της επικαιρότητας, στην προκειμένη περίπτωση την ελληνική κρίση, συχνά δημιουργώντας και νέα σλόγκαν, ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών για το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθεί.

Με τα δημοσιεύματα που πραγματεύονται το ενδεχόμενο της εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη να είναι συχνά σε γερμανικές εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας όπως το ταμπλόιντ Bild, πρόκειται για ένα μήνυμα που κάποιοι στη Γερμανία θα θεωρήσουν αστείο. Πόσο όμως κοστίζει τελικά η ενοικίαση του αυτοκινήτου στο κοινό νόμισμα Ελλάδας και Γερμανίας, το ευρώ; Δεν μαθαίνει ο Γερμανός υποψήφιος πελάτης, ενώ και ο Ελληνας έχει πια δυσκολία να το υπολογίσει – στην περίπτωση βέβαια που καταφέρει να ξεπεράσει το φτηνό χιούμορ του διαφημιστή…

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή