Αντέχουν τα εμπορικά κέντρα

Αντέχουν τα εμπορικά κέντρα

1' 53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μπορεί η κατανάλωση να ασθμαίνει και τα εμπορικά καταστήματα να κατεβάζουν ρολά σε καθημερινή σχεδόν βάση, ιδίως σε οδικούς άξονες του κέντρου, ωστόσο, τα νέα εμπορικά κέντρα βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη και αν κρίνει κανείς από την αποδοχή που είχαν οι προσθήκες των τελευταίων μηνών, το εγχείρημα φαίνεται πως στηρίζεται σε γερές βάσεις. Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από την εικόνα των πωλήσεων τον τελευταίο χρόνο, τα εμπορικά κέντρα έχουν επιδείξει σημαντικές αντοχές, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές τα προτιμούν έναντι των συνοικιακών καταστημάτων, τόσο λόγω της άμεσης σύγκρισης τιμών που προσφέρονται, όσο και λόγω της συγκέντρωσης πολλών αλυσίδων σε ένα σημείο, γεγονός που εξοικονομεί χρόνο. Ετσι, είναι δεδομένο ότι το καταναλωτικό κοινό έχει πλέον αλλάξει συνήθειες και στρέφεται όλο και περισσότερο προς τα εμπορικά κέντρα.

Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες ανάπτυξης ακινήτων δεν βάζουν «πάγο» στα σχέδιά τους, το αντίθετο μάλιστα. Μόλις πριν από λίγες εβδομάδες εγκαινιάστηκε το εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen στα Σπάτα, το οποίο και λόγω των χαμηλότερων τιμών από 35% έως και 70% που προσφέρονται επωφελείται της κρίσης. Ακριβώς δίπλα ολοκληρώνονται με ταχείς ρυθμούς οι εργασίες του εμπορικού πάρκου της Reds, θυγατρικής του Ομίλου Ελλάκτωρ. Το SmartPark, όπως φαίνεται ότι θα ονομάζεται, θα παρέχει 50.000 τ. μ. εμπορικών χώρων, έχοντας ήδη καλύψει το 70% εξ αυτών, τη στιγμή που τα προγραμματισμένα εγκαίνια είναι για τον προσεχή Οκτώβριο. Οπως ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, στο νέο κέντρο θα ενταχθεί και η αλυσίδα Κωτσόβολος, καθώς υπεγράφη συμφωνία μίσθωσης χώρων συνολικής επιφάνειας 3.500 τ. μ. με τη μητρική εταιρεία της αλυσίδας, Dixons South – East Europe ΑΕΒΕ.

Οπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της REDS, ήδη η διοίκηση βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις και με σειρά αλυσίδων από τους κλάδους ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών για την κάλυψη και των υπόλοιπων χώρων του πάρκου.

Ηδη, μεταξύ των εταιρειών που θα φιλοξενούνται, περιλαμβάνεται η Intersport του Ομίλου Φουρλή, που θα καταλάβει χώρους 1.600 τ. μ., αλλά και η αλυσίδα Praktiker. Είναι προφανές, δεδομένου και του μεγέθους, ότι το νέο πάρκο της Reds, σε συνδυασμό με το εκπτωτικό κέντρο της McArhturGlen, θα αποτελέσουν έναν σημαντικό εμπορικό και ψυχαγωγικό πόλο έλξης επισκεπτών από το σύνολο του λεκανοπεδίου Αττικής και ιδίως από τα ανατολικά και τα νότια προάστια. Σημειωτέον, ότι ο νέος αυτός εμπορικός πυρήνας βρίσκεται πλησίον του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου και είναι εύκολα προσβάσιμος μέσω της Αττικής Οδού.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή