Οι αεροπορικές χαμηλού κόστους

Οι αεροπορικές χαμηλού κόστους

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και περισσότερων πτήσεων από αυτές αποτέλεσε ένα πρόσθετο λόγο αύξησης του τουριστικού ρεύματος σε ορισμένους δημοφιλείς προορισμούς της χώρας.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Ρόδου και της Κω, που πρωτοστατούν σε επίπεδο προορισμών στην προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και στο επτάμηνο, φέτος, εμφάνιζαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις αφίξεων τουριστών από το εξωτερικό με ποσοστό 28,3% και 26,2% αντίστοιχα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010. Το παράδειγμα των δύο προορισμών για την προσέλκυση εταιρειών χαμηλού κόστους έχουν ακολουθήσει και άλλες τουριστικές περιοχές της χώρας όπως η Κέρκυρα, η Μαγνησία, η Θεσσαλονίκη (αεροδρόμιο Αγχιάλου) κ.λπ.

Θετική εικόνα προκύπτει, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, και στον κλάδο της κρουαζιέρας, τη φετινή περίοδο για τη χώρα μας. Και αυτό παρά το γεγονός ότι δεν έχει ικανοποιηθεί το αίτημα των εκπροσώπων του κλάδου της κρουαζιέρας και των μεγάλων διεθνών εταιρειών για πλήρη άρση του καμποτάζ, προκειμένου λιμάνια σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς να καταστούν σημεία έναρξης και ολοκλήρωσης των ταξιδιών τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, αύξηση κατά 5,1% καταγράφηκε στον αριθμό των κρουαζιερόπλοιων που προσέγγισαν το λιμάνι του Πειραιά στο πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι και αύξηση κατά 72,9% του αριθμού των επιβατών (από 80.000 σε 139.000).

Στο διάστημα Ιανουαρίου-Αυγούστου προσέγγισαν το λιμάνι του Κατάκολου 460 κρουαζιερόπλοια από 360 κατά την ίδια περίοδο πέρυσι. Στο πρώτο εξάμηνο του έτους αύξηση κατά 1,8% παρουσίασε και ο αριθμός των τουριστών που επισκέφθηκαν με κρουαζιερόπλοια τη Ρόδο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010. Συνολικά, εκτιμάται ότι θα επισκεφθούν κατά τη φετινή σεζόν το νησί των Ιπποτών περί τους 600.000 τουρίστες με κρουαζιερόπλοια.

Το 2010, οι άμεσες δαπάνες του κλάδου της κρουαζιέρας στην Ελλάδα (όπως αγορές που πραγματοποιούν οι επιβάτες και τα πληρώματα των πλοίων, αμοιβές εργαζομένων στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, αγορές των εταιρειών κρουαζιέρας κ.ά.) ανήλθαν στο ποσό των 580 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Κρουαζιέρας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή