Αυξημένο ενδιαφέρον για Ελλάδα μετά τη… συμφωνία για το PSI

Αυξημένο ενδιαφέρον για Ελλάδα μετά τη… συμφωνία για το PSI

2' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μετά τη συμφωνία για το PSI και ενόψει της έναρξης της νέας τουριστικής περιόδου, παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον για τον ελληνικό προορισμό, επισημαίνει σε συνέντευξή του στην «Κ» ο αντιπρόεδρος του ομίλου της Expedia για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, Χάρι Νέιρ. Δημοφιλείς περιοχές παραμένουν και για το 2012 οι Κυκλάδες, η Κρήτη, τα Δωδεκάνησα, η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική. Ο κ. Νέιρ τονίζει ότι τόσο η Hotels.com όσο και η Expedia θα συνεχίσουν να αναπτύσσουν το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων τους στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του 2012, ενώ εξετάζουν την περαιτέρω επέκταση σε περιοχές όπως τα Ιόνια νησιά. Η Expedia είναι ο κορυφαίος όμιλος ηλεκτρονικών κρατήσεων και online πωλήσεων τουριστικών υπηρεσιών παγκοσμίως. Απασχολεί περίπου 9.500 υπαλλήλους και το 2011 είχε συνολική αξία κρατήσεων της τάξης των 29,1 δισ. δολαρίων.

– Πώς εξελίσσονται μέχρι στιγμής οι κρατήσεις, μέσω της Expedia, για τον ελληνικό προορισμό και ποια είναι η εκτίμησή σας για την εξέλιξη των κρατήσεων στο σύνολο του έτους;

– Ενώ η ελληνική αγορά έχει επηρεαστεί από την οικονομική και πολιτική κατάσταση στη χώρα, μετά τη συμφωνία για το PSI παρατηρούμε ήδη ένα αυξημένο ενδιαφέρον για τον προορισμό. Η καλοκαιρινή περίοδος προβλέπεται να είναι μια καλή για τον κλάδο, καθώς παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον μείγμα επισκεπτών που ταξιδεύουν είτε για επαγγελματικό σκοπό είτε για λόγους αναψυχής.

– Ποιοι είναι φέτος οι δημοφιλείς προορισμοί;

– Παραμένουν οι Κυκλάδες και η Κρήτη, καθώς και τα Δωδεκάνησα, η Μακεδονία, η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική. Οι έρευνες αποδεικνύουν ότι οι καλοκαιρινές διακοπές είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που οι άνθρωποι θα εγκατέλειπαν.

– Από ποιες χώρες προέρχονται οι τουρίστες που «κατεβαίνουν» φέτος στην Ελλάδα;

– Αναμένουμε επισκέπτες από τις πιο δημοφιλείς αγορές για την Expedia και τη Hotels.com, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία και οι σκανδιναβικές χώρες.

– Η δική σας παρουσία στην Ελλάδα ποια προβλέπεται ότι θα είναι στο εξής;

– Τόσο η Hotels.com όσο και η Expedia θα συνεχίσουν να αναπτύσσουν το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων τους στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του 2012, ενώ εξετάζουν την περαιτέρω επέκταση σε περιοχές όπως τα Ιόνια νησιά και η Χαλκιδική.

– Ποιος είναι ο μέσος όρος των τιμών φέτος στα ελληνικά ξενοδοχεία; Υπάρχουν μεταβολές σε σχέση με πέρυσι;

– Με βάση το τελευταίο τεύχος του Δείκτη Τιμών Ξενοδοχείων της Hotels.com που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2012, η οικονομική αβεβαιότητα συνεχίζει να επιδρά στις τιμές των ξενοδοχείων σε όλη των Ελλάδα, έχοντας ως αποτέλεσμα ο μέσος όρος τιμών να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα του 2011. Ωστόσο, ενώ οι τιμές σε ολόκληρη τη χώρα παρέμειναν κατά μέσον όρο σχεδόν αμετάβλητες, οι τιμές στην Αθήνα μειώθηκαν έως και 7%.

– Ισχύει το ίδιο κι εκτός Ελλάδας;

– Η πτώση των τιμών στην Αθήνα αντικατοπτρίζει μια τάση που έχει επηρεάσει κι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις που βιώνουν οικονομική αβεβαιότητα, όπως π.χ. η Ρώμη, η Μαδρίτη και η Λισσαβώνα. Παρ’ όλα αυτά, οι τιμές καταδεικνύουν ότι η Ελλάδα, και συγκεκριμένα η Αθήνα, εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό προορισμό για τους επισκέπτες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT