ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τηλεφωνικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των συνταξιούχων

tilefoniko-kentro-gia-tin-exypiretisi-ton-syntaxioychon-2017974

Με τρεις διαφορετικούς τρόπους θα μπορούν οι συνταξιούχοι ή οι υπό συνταξιοδότηση δημόσιοι υπάλληλοι να θέτουν τις απορίες τους και τα ερωτήματά τους σχετικά με τις συντάξεις τους και τους νόμους που ισχύουν. Οπως ανακοινώθηκε από το γραφείο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Χρ. Σταϊκούρα, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ) εγκαινίασε ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο, ενώ ταυτόχρονα οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αναζητούν λύσεις και στο Διαδίκτυο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση:

• Από τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014 ξεκίνησε πιλοτικά η λειτουργία νέου τηλεφωνικού κέντρου, με στόχο να καλύψει κατά το δυνατόν περισσότερο το μεγαλύτερο εύρος των ερωτημάτων των συνταξιούχων και υπό συνταξιοδότηση υπαλλήλων του Δημοσίου. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον αριθμό 210-3329900, σε πενθήμερη βάση και εργάσιμες ώρες (07.30 έως τις 15.30). Να σημειωθεί ότι οι ενδιαφερόμενοι για να εξυπηρετηθούν θα πρέπει να έχουν διαθέσιμο τον σχετικό αριθμό μητρώου και το ΑΦΜ τους.

• Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω Διαδικτύου, η επικοινωνία μπορεί να γίνει στο e-mail της Υπηρεσίας Συντάξεων «[email protected]». Το σύστημα λειτουργεί από 15 Μαρτίου 2014, έχουν ήδη καταχωρηθεί 752 e-mails και έχουν απαντηθεί τα περισσότερα, σύμφωνα με το υπουργείο. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξυπηρέτηση του ενδιαφερομένου είναι η αναφορά του ονοματεπώνυμου, της διεύθυνσης κατοικίας, ενός τηλέφωνου επικοινωνίας (σταθερό ή κινητό), καθώς και του αριθμού μητρώου της σύνταξης.

• Διατηρείται η απευθείας επικοινωνία με την Υπηρεσία Συντάξεων (Κάνιγγος 29, Αθήνα), κάθε Δευτέρα και Πέμπτη 11.30 – 14.30, με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων πληροφοριών.

Πέραν αυτών, έχουν ήδη δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την ανεύρεση νέου, συγχρόνου, ευρύχωρου, ειδικά διαμορφωμένου χώρου για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ώστε να αναβαθμιστούν περαιτέρω οι παρεχόμενες από το ΓΛΚ υπηρεσίες.