Τι ζητάει η Διεθνής Ενωση Εταιρειών Κρουαζιέρας από ΟΛΠ

Τι ζητάει η Διεθνής Ενωση Εταιρειών Κρουαζιέρας από ΟΛΠ

1' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνάντηση με υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου της κρουαζιέρας είχε χθες η διοίκηση του ΟΛΠ, σε μια προσπάθεια να προβάλει το στρατηγικό πλεονέκτημα που προσφέρει σήμερα η Ελλάδα, έναντι άλλων χωρών της ευρύτερης λεκάνης της Μεσογείου, το οποίο δεν είναι άλλο από τη σταθερότητα. Οπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, «οι θαλάσσιες περιοχές του Αιγαίου και του Ιονίου είναι θάλασσες ασφάλειας και ειρήνης και με τη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών δεν θα αντιμετωπίσουν μεγάλες διαταραχές». Την άποψη αυτή συμμερίστηκαν και τα στελέχη της CLIA Europe (Διεθνής Ενωση Εταιρειών Κρουαζιέρας), όπως ο πρόεδρος κ. Πιερ Φραντσέσκο Βάγκο, ο διευθυντής της Ενωσης, κ. Μπο Λάρσεν και το μέλος του Δ.Σ. της CLIA Europe, κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, ο οποίος παράλληλα ηγείται της Louis Cruises. Αμφότερες οι πλευρές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την αναπτυξιακή πορεία της παγκόσμιας κρουαζιέρας τα τελευταία χρόνια και ιδίως για τη σταθεροποίηση της ελληνικής κρουαζιέρας τα τελευταία χρόνια.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του στην «Κ», ο κ. Αναστασιάδης είχε επισημάνει την ανάγκη βελτίωσης ορισμένων ζητημάτων στο λιμάνι του Πειραιά. Συγκεκριμένα, σήμερα, τα κρουαζιερόπλοια που καταπλέουν στον Πειραιά απαγορεύεται να αγκυροβολήσουν κατά το διάστημα 6-9 το πρωί, προκειμένου να πραγματοποιούνται απρόσκοπτα τα δρομολόγια της ακτοπλοΐας. Το ζήτημα αυτό είναι αρκετά περιοριστικό, ιδίως αν ένα πλοίο φτάσει νωρίς το πρωί στο λιμάνι, καθώς οι αρχαιολογικοί χώροι είναι κλειστοί εκείνες τις ώρες. Ταυτόχρονα, κατά τον κ. Αναστασιάδη, τα τέλη ελλιμενισμού στο λιμάνι του Πειραιά δεν είναι ανταγωνιστικά, π.χ. σε σχέση με τα αντίστοιχα της Τουρκίας. Η Louis Cruises αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πελάτες,  καθώς τα περισσότερα δρομολόγια της εταιρείας ξεκινούν από τον Πειραιά. Παράλληλα, η εταιρεία καλύπτει σε ποσοστό άνω του 90% τη δραστηριότητα του homeporting (των δρομολογίων δηλαδή που έχουν ως αφετηρία τη χώρα μας) που πραγματοποιείται στον κλάδο της κρουαζιέρας στην Ελλάδα.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή