Σύντομα

2' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Κινήσεις για επιστροφή στους 20 κορυφαίους συνεδριακούς προορισμούς

Τη στήριξη των υπουργείων Τουρισμού, Υγείας, Οικονομίας και Ανάπτυξης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ζητεί ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων – HAPCO για την προσέλκυση μεγάλων διεθνών ιατρικών συνεδρίων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο στόχος είναι η κινητοποίηση και η άσκηση επιρροής στα κέντρα λήψης αποφάσεων εντός των επιστημονικών κοινοτήτων προκειμένου η Ελλάδα να περιληφθεί και πάλι στους 20 κορυφαίους προορισμούς για συνέδρια παγκοσμίως. Ο Σύνδεσμος με αφορμή ημερίδα που πραγματοποίησε ο ΕΟΦ για τον ιατρικό-συνεδριακό τουρισμό επισημαίνει ότι από τη φιλοξενία ενός συνεδρίου η οικονομία ενισχύεται, οι δείκτες απασχόλησης ανεβαίνουν, οι υποδομές αξιοποιούνται, ενώ οι ίδιοι οι σύνεδροι αποτελούν τα καλύτερα οχήματα διαφήμισης για την προσέλκυση μελλοντικών συνεδρίων.

Την επαναπιστοποίησή της με ISO 9001:2008 ολοκλήρωσε η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ, στο πλαίσιο της ετήσιας επιθεώρησης από τον αναγνωρισμένο φορέα TUV NORD. Η επαναπιστοποίηση αφορά το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της εταιρείας και είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της για συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων ασφαλιστικών υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών της.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ είναι η μοναδική ελληνική ασφαλιστική εταιρεία που κατέχει από το 2002 πιστοποίηση ISO για το σύνολο των υπηρεσιών της.

Στη Μινέρβα «πέρασε» το ξίδι ΤΟΠ

Είχε το λάδι, τώρα αποκτά και ξίδι. Ο λόγος για την εταιρεία Μινέρβα, γνωστή κυρίως για τη δραστηριοποίησή της στα ελαιοκομικά προϊόντα, η οποία χθες ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε τη μονάδα παραγωγής στον Πειραιά και το εμπορικό σήμα «Ξίδι ΤΟΠ» από την Pernod Ricard Hellas ΑΒΕΕ. Η Μινέρβα με αυτή την κίνηση διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της το οποίο ως γνωστόν πέρα από τα ελαιοκομικά προϊόντα περιλαμβάνει εδώ και αρκετά χρόνια και τυροκομικά. Η Pernod Ricard από την πλευρά της ήθελε να αποχωρήσει από προϊόντα που δεν συνδέονται με το κατεξοχήν αντικείμενό της, ήτοι το κρασί και τα αλκοολούχα ποτά. Το πρώτο ξίδι ΤΟΠ δημιουργήθηκε από την οικογένεια Λίζα στη Σμύρνη, ενώ η δραστηριότητα συνεχίστηκε στον Πειραιά με την κατασκευή του εργοστασίου το 1935. Τα προϊόντα ΤΟΠ πέρασαν στην Pernod Ricard το 1990, μαζί με το εργοστάσιο στο οποίο απασχολούνται 11 εργαζόμενοι. «Το brand ΤΟΠ είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που θα ενισχύσει το καλάθι των δικών μας προϊόντων, τόσο στην ελληνική όσο και τη διεθνή αγορά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Μινέρβα Α.Ε. κ. Γ. Μπούρας.

59% αυξήθηκαν οι «e-πωλήσεις» την εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου

Με μεγάλη θέρμη υποδέχθηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι καταναλωτές και τα ηλεκτρονικά καταστήματα τον θεσμό της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που διοργανώθηκε την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου από τον GRECA, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο GRECA, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 59% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ υπήρξαν και ηλεκτρονικά καταστήματα που δήλωσαν αύξηση πωλήσεων άνω του 200%. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετείχαν ήταν πολλαπλάσια σε αριθμό σε σχέση με το 2013.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή