Οι εκλογές ενίσχυσαν την αισιοδοξία των καταναλωτών

Οι εκλογές ενίσχυσαν την αισιοδοξία των καταναλωτών

1' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στα υψηλότερα επίπεδα από το 2009 βρέθηκε στην Ελλάδα, το α΄ τρίμηνο του 2015, ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης που μετρά η Nielsen, σημειώνοντας αύξηση κατά 12 μονάδες και φτάνοντας στις 65 μονάδες. Η αύξηση αυτή κατά 12 μονάδες, η οποία σημειώθηκε και στην Ιταλία, αποτελεί τη μεγαλύτερη που σημειώθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η σημαντική αύξηση του εν λόγω δείκτη στην Ελλάδα αποδίδεται στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου και στην ανάδειξη νέας κυβέρνησης. Οπως σημειώνει η Nielsen, τέτοιου είδους γεγονότα ενισχύουν την αισιοδοξία των καταναλωτών, καθώς και τη γενικότερη ελπίδα τους για το μέλλον.

Σημειώνεται ότι ενώ 9 στους 10 Ελληνες εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, μειώθηκε σημαντικά (-20 ποσοστιαίες μονάδες, στο 54%) το ποσοστό εκείνων που πιστεύουν ότι η χώρα θα παραμείνει σε ύφεση και τον επόμενο χρόνο, γεγονός που υποδεικνύει τις μεγάλες προσδοκίες που είχαν οι καταναλωτές όσον αφορά στη διαπραγματευτική πολιτική που θα ακολουθούσε η νέα κυβέρνηση έναντι των δανειστών.

Η εργασιακή ασφάλεια παραμένει η κορυφαία ανησυχία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 45%, αυξημένο κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο και διπλάσιο από το ποσοστό που καταγράφεται στο σύνολο της Ευρώπης. Η γενικότερη πορεία της ελληνικής οικονομίας παραμένει η δεύτερη μεγαλύτερη ανησυχία, η οποία μάλιστα σημείωσε και σημαντική αύξηση κατά 18 μονάδες, αντικατοπτρίζοντας το γενικότερο κλίμα της εποχής.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή