Στα υψηλότερα επίπεδα από το 2009 βρέθηκε στην Ελλάδα, το α΄ τρίμηνο του 2015, ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης που μετρά η Nielsen, σημειώνοντας αύξηση κατά 12 μονάδες και φτάνοντας στις 65 μονάδες. Η αύξηση αυτή κατά 12 μονάδες, η οποία σημειώθηκε και στην Ιταλία, αποτελεί τη μεγαλύτερη που σημειώθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η σημαντική αύξηση του εν λόγω δείκτη στην Ελλάδα αποδίδεται στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου και στην ανάδειξη νέας κυβέρνησης. Οπως σημειώνει η Nielsen, τέτοιου είδους γεγονότα ενισχύουν την αισιοδοξία των καταναλωτών, καθώς και τη γενικότερη ελπίδα τους για το μέλλον.
Σημειώνεται ότι ενώ 9 στους 10 Ελληνες εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, μειώθηκε σημαντικά (-20 ποσοστιαίες μονάδες, στο 54%) το ποσοστό εκείνων που πιστεύουν ότι η χώρα θα παραμείνει σε ύφεση και τον επόμενο χρόνο, γεγονός που υποδεικνύει τις μεγάλες προσδοκίες που είχαν οι καταναλωτές όσον αφορά στη διαπραγματευτική πολιτική που θα ακολουθούσε η νέα κυβέρνηση έναντι των δανειστών.
Η εργασιακή ασφάλεια παραμένει η κορυφαία ανησυχία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 45%, αυξημένο κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο και διπλάσιο από το ποσοστό που καταγράφεται στο σύνολο της Ευρώπης. Η γενικότερη πορεία της ελληνικής οικονομίας παραμένει η δεύτερη μεγαλύτερη ανησυχία, η οποία μάλιστα σημείωσε και σημαντική αύξηση κατά 18 μονάδες, αντικατοπτρίζοντας το γενικότερο κλίμα της εποχής.