Μειώθηκαν οι κρατήσεις τουριστικών πακέτων από τη Γερμανία προς την Ελλάδα

Μειώθηκαν οι κρατήσεις τουριστικών πακέτων από τη Γερμανία προς την Ελλάδα

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον της χώρας οδήγησε, το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου, σε πτώση κατά 1,2% τον αριθμό των κρατήσεων τουριστικών πακέτων από τη Γερμανία προς την Ελλάδα για τη φετινή σεζόν.

Σύμφωνα με έρευνα για τη ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών τουριστών που δημοσιοποίησε, χθες, η εταιρεία Gfk, η πτώση αυτή «είναι ιδιαίτερα αισθητή τη περίοδο Φεβρουαρίου – Απριλίου, γεγονός το οποίο δείχνει την ανησυχία των Γερμανών για τη χώρα μας». Για την ίδια περίοδο, σημειώνει η Gfk, ωφελημένες βρίσκονται η Ισπανία, με τα Κανάρια νησιά και τις Βαλεαρίδες νήσους, λόγω της δημοτικότητάς τους στους Γερμανούς τουρίστες, αλλά και η Τουρκία η οποία όμως παρουσιάζει αρκετά μικρότερη αύξηση σε σχέση με άλλους γειτονικούς προορισμούς όπως είναι η Κύπρος και η Κροατία. Επίσης, η Αίγυπτος δείχνει να ανακάμπτει τουριστικά ύστερα από δύο χρόνια συνεχούς μείωσης.

Παρατηρώντας αναλυτικά τις κρατήσεις των Γερμανών τουριστών σε εβδομαδιαία βάση, η Gfk διαπιστώνει ότι «οποιεσδήποτε πολιτικοοικονομικές εξελίξεις σε συνδυασμό με την επιρροή των γερμανικών ΜΜΕ είχαν άμεσο αντίκτυπο (θετικό ή αρνητικό) στην τελική επιλογή κράτησης». Χαρακτηριστική είναι, όπως συμπληρώνει, η περίοδος 15 έως 21 Φεβρουαρίου και το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου, οπότε οι κρατήσεις προς τη χώρα μας σημείωσαν σημαντική πτώση.

Κατά την έρευνα τα πιο δημοφιλή τουριστικά θέρετρα που αναμένεται να επισκεφθούν οι Γερμανοί στη χώρα μας είναι τα Δωδεκάνησα και στη συνέχεια η Κρήτη, ενώ για τους χειμερινούς μήνες αύξηση σημειώνουν οι πόλεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Σκιαγραφώντας το προφίλ των Γερμανών επισκεπτών, η Ελλάδα ως προορισμός είναι ιδιαίτερα ελκυστική σε οικογένειες με τρία ή περισσότερα μέλη, ηλικίας 35 έως 64 ετών, ενώ απευθύνεται και σε υψηλότερα εισοδήματα. Ο κύριος λόγος που την επισκέπτονται είναι ο ήλιος και η θάλασσα καθώς και όλες οι δραστηριότητες που σχετίζονται με αυτή. Σύμφωνα με την Gfk, η επικοινωνία και η προώθηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, του φυσικού πλούτου και της γαστρονομίας καθώς επίσης και η παρουσίαση μιας μοντέρνας τουριστικής ταυτότητας με αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες μπορούν να αποτελέσουν εφαλτήριο για την επίτευξη των στόχων αύξησης της επαναλαμβανόμενης πελατείας από τη Γερμανία, της προσέγγισης ευρύτερων κοινωνικών ομάδων και της επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν.

Εξάλλου, για την Ολλανδία η Ελλάδα αποτελεί τον τρίτο προορισμό για το φετινό καλοκαίρι πίσω από την Τουρκία και την Ισπανία, παρουσιάζοντας, μέχρι στιγμής, σημαντική αύξηση στις κρατήσεις σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αντίστοιχη θέση κατέχει η χώρα μας και στις προτιμήσεις των Βρετανών τουριστών πίσω από τις Βαλεαρίδες νήσους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή