Σύντομα

2' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Aύξηση πωλήσεων και εσόδων για τα Public στο ενδεκάμηνο

Aύξηση των πωλήσεών τους κατά 26%, παρουσίασαν τα καταστήματα Public στο 11μηνο. Τα έσοδα της εταιρείας, για πρώτη φορά φέτος θα ανέλθουν σε 222 εκατ. ευρώ, από 177 εκατ. ευρώ το 2014. Η πορεία αυτή παρουσιάστηκε σε ειδική ενημερωτική εκδήλωση, από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Χρήστο Καλογεράκη με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας των καταστημάτων. Στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων του 2015 συνέβαλε, μεταξύ άλλων, η στρατηγική επιλογή των Public να ενισχύσουν το υπάρχον πρoϊοντικό τους χαρτοφυλάκιο με την είσοδό τους και στην αγορά των εποχικών προϊόντων σε επιλεγμένες κατηγορίες. Η εταιρεία σημείωσε ότι τα capital controls ενίσχυσαν τους ισχυρούς παίκτες της αγοράς, που είχαν την κατάλληλη ρευστότητα. Η εταιρεία πλέον κατέχει μερίδιο αγοράς 12% στα προϊόντα τεχνολογίας και μερίδιο 20% στα βιβλία.

Kριτική άσκησε στην κυβέρνηση ο βουλευτής και τομεάρχης τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας, Μάνος Κόνσολας, για την κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά και την αύξηση της φορολογίας στον τουρισμό. Οπως ανέφερε, πρόκειται για επιλογές που θα πληρώσει ακριβά η χώρα από την επόμενη χρονιά και κυρίως οι μικρές τουριστικές επιχειρήσεις που δεν έχουν τη δυνατότητα να απορροφήσουν την αύξηση του ΦΠΑ. Επίσης, δήλωσε αντίθετος στην ακύρωση της δημιουργίας ελληνόφωνων και αγγλόφωνων τμημάτων τουρισμού στα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Κρήτης.

Παρουσίαση πλατφόρμας κρατήσεων από το ΞΕΕ

Η πρώτη παρουσίαση της πλατφόρμας ηλεκτρονικών κρατήσεων, οργάνωσης ταξιδιών και ανάπτυξης ηλεκτρονικών συνεργειών στον χώρο του τουρισμού της Αθήνας που υλοποιεί το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος πραγματοποιήθηκε, χθες, στο πλαίσιο εκδήλωσης στο περιθώριο της 2ης Διεθνούς έκθεσης Greek Tourism Expo. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΞΕΕ, κ. Γιώργο Τσακίρη, η πλατφόρμα αυτή στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να αποκτήσουν ένα εργαλείο κρατήσεων και παράλληλα διαχείρισης των κρατήσεών τους, οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταστημάτων να προβάλουν τα προϊόντα τους τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος τις υπηρεσίες τους, τα τουριστικά γραφεία και rent a car να βοηθήσουν στην οργάνωση του ταξιδιού των επισκεπτών και όλα αυτά συνδυαστικά με δυνατότητες δημιουργίας κινήτρων για τους επισκέπτες. Η έναρξη της δοκιμαστικής παραγωγικής λειτουργίας του προγράμματος θα ξεκινήσει από τον προσεχή Φεβρουάριο. Απώτατος στόχος, πρόσθεσε ο κ. Τσακίρης, είναι η επέκταση του έργου σε όλη τη χώρα μέσα στα επόμενα χρόνια.

Εκδηλώσεις με στόχο την αύξηση των εξαγωγών

Ενημερωτικές εκδηλώσεις με στόχο την αύξηση των ελληνικών εξαγωγών διοργανώνει η Enterprise Greece. Οι εκδηλώσεις έχουν ως εξής: 14/12 στο Divani Caravel, 4.30 μ.μ.- 8 μ.μ. παρουσίαση του κλάδου δομικών υλικών για τις αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Σαουδικής Αραβίας και της Ρωσίας, 15/12 στο Makedonia Palace (Θεσσαλονίκη), 10 π.μ.- 3 μ.μ. παρουσίαση κλάδου τροφίμων και ποτών για τις αγορές της Κίνας, Νότιας Κορέας, ΗΑΕ, Σ. Αραβίας και Ρωσίας. Στο ίδιο ξενοδοχείο την ίδια ημέρα 4.30 μ.μ.-8 μ.μ. παρουσίαση του κλάδου δομικών υλικών για τις αγορές των ΗΑΕ, της Σ. Αραβίας και της Ρωσίας, 16/12 στο Divani Caravel, 10 π.μ.- 3 μ.μ. παρουσίαση κλάδου τροφίμων για τις αγορές Κίνας, Ν. Κορέας, ΗΑΕ Σ. Αραβίας και Ρωσίας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή