Σχέδιο προώθησης των εξαγωγών

Σχέδιο προώθησης των εξαγωγών

1' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τρεις είναι οι κεντρικοί στόχοι του σχεδίου προώθησης εξαγωγών το οποίο εκπόνησαν το υπουργείο Οικονομίας και το Enterprise Greece, ύστερα από διαβούλευση με τους αρμόδιους επιχειρηματικούς φορείς. Το σχέδιο δράσης και συνολικότερα η στρατηγική για τις εξαγωγές παρουσιάστηκαν χθες κατά την πρώτη συνεδρίαση της διυπουργικής επιτροπής για την εξωστρέφεια υπό τον υπουργό Οικονομίας κ. Γ. Σταθάκη. Το σχέδιο δράσης αποσκοπεί στην ανάπτυξη των θεσμικών ικανοτήτων και υποδομών του δημόσιου τομέα και στην κινητοποίηση και βέλτιστη χρήση των περιορισμένων πόρων που αυτός διαθέτει.

Στο πλαίσιο αυτό επελέγησαν τρεις βασικοί στρατηγικοί στόχοι, γύρω από τους οποίους αναπτύσσονται οι δράσεις του σχεδίου: α) Η ενίσχυση της γνώσης και πληροφόρησης που τίθενται στη διάθεση τόσο των εξαγωγέων όσο και των διαμορφωτών πολιτικής σε σχέση με το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της εξαγωγικής δραστηριότητας, β) η ενδυνάμωση των δομών και λειτουργιών της οικονομικής διπλωματίας, ως βασικού μηχανισμού διείσδυσης στις αγορές του εξωτερικού, και γ) η διαμόρφωση ενός αποτελεσματικού συστήματος διοίκησης, με έμφαση στην ανάπτυξη συνεργειών για την προώθηση της εξωστρέφειας μεταξύ των εμπλεκόμενων κρατικών ή και ιδιωτικών φορέων. Σημειώνεται ότι στόχος της επιτροπής είναι, μεταξύ άλλων, ο εντοπισμός αδυναμιών και καθυστερήσεων, καθώς και η παρακολούθηση των οικονομικών εξελίξεων σε χώρες ή ομάδες χωρών που ενδιαφέρουν την Ελλάδα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή