ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προώθηση του Ζαγορίου με εργαλεία μάρκετινγκ υψηλής τεχνολογίας

zagori

Ο τουρισμός προσελκύει πλέον όλο και περισσότερα ιδιωτικά κεφάλαια για την υποστήριξη προγραμμάτων προώθησης προορισμών της χώρας, ακόμη και από επιχειρηματικούς ομίλους με μη αμιγώς τουριστική ενασχόληση, από τράπεζες, από εταιρείες τηλεπικοινωνιών αλλά και από μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Ενα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα προώθησης προορισμού με την υποστήριξη ομίλων με μη άμεση τουριστική δραστηριότητα (Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Εθνική Τράπεζα, Protergia του ομίλου Μυτιληναίου, Καυκάς, Warply, Cosmote) είναι η περιοχή του Ζαγορίου. Χθες, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και το Δίκτυο Αριστείας Ζαγορίου παρουσίασαν την έναρξη λειτουργίας του Sense Zagori Project, ενός έργου που αφορά την προβολή και ανάπτυξη μέσω καινοτόμων εφαρμογών του Ζαγορίου και της ευρύτερης περιοχής. Το έργο που υλοποιείται σε δύο φάσεις περιλαμβάνει δράσεις που καθιστούν το Ζαγόρι φιλικότερο για τον επισκέπτη, ψηφιακά αναβαθμισμένο και ενημερωτικά πληρέστερο. Η πρώτη φάση του έργου, που χρηματοδοτήθηκε από το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, περιλαμβάνει μία εφαρμογή που δίνει στον επισκέπτη της περιοχής δωρεάν πρόσβαση σε πληροφορίες ιστορικού, πολιτιστικού, περιβαλλοντικού και εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος. Στην ίδια κατεύθυνση τουριστικής προώθησης ενός προορισμού κινείται και η σύμπραξη της Marketing Greece του ΣΕΤΕ με την Coca-Cola Τρία Εψιλον και τη συνεργασία της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το Σχέδιο Μάρκετινγκ του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας. Το σχέδιο παρουσιάστηκε προχθές σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον Βόλο, παρουσία εκπροσώπων των τουριστικών φορέων της Θεσσαλίας.