Επεκτείνεται το δίκτυο ενημέρωσης των ξένων επισκεπτών στην Αθήνα

Επεκτείνεται το δίκτυο ενημέρωσης των ξένων επισκεπτών στην Αθήνα

1' 44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ανοδική πορεία του αθηναϊκού τουρισμού τα τελευταία χρόνια δημιουργεί πρόσθετες ανάγκες για την πληροφόρηση των επισκεπτών της πρωτεύουσας κατά το πρότυπο ανταγωνιστικών ξένων προορισμών.

Ηδη για το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι διεθνείς αφίξεις στο «Ελ. Βενιζέλος» άγγιξαν τα 2 εκατ., παρουσιάζοντας άνοδο κατά 4,6% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2016. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Δήμος Αθηναίων αποφάσισε την αναβάθμιση και επέκταση των σημείων του δικτύου ενημέρωσης τουριστών. Συνολικά, στα έτη λειτουργίας των σημείων πληροφόρησης του δήμου εξυπηρετήθηκαν περίπου 500.000 επισκέπτες. Το 85% εξ αυτών προερχόταν από χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Αναλυτικά, το 21,2% των επισκεπτών ήταν από τη Βρετανία, το 17,5% από τη Γερμανία, το 8,8% από την Ιταλία, το 5,3% από τη Γαλλία, το 5,2% από την Ολλανδία και το 7,5% από σκανδιναβικές χώρες. Επίσης, καταγράφηκαν ανοδικές τάσεις από επισκέπτες προερχόμενους από την Ανατολική Ευρώπη και την Κίνα.

Το πρώτο σημείο πληροφόρησης στην Αθήνα ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Δεκέμβριο του 2008 στον διεθνή αερολιμένα, στο επίπεδο των αφίξεων. Στα σημεία πληροφόρησης επισκεπτών παρέχεται ενημέρωση σχετικά με τις μετακινήσεις από το «Ελ. Βενιζέλος», από το λιμάνι του Πειραιά και εντός της πόλης. Επίσης, παρέχεται πληροφόρηση για τα ωράρια λειτουργίας των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, καθώς και για τα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης (καλλιτεχνικές διοργανώσεις, μουσικά ή θεατρικά φεστιβάλ κ.λπ.). Επιπροσθέτως, ζητείται ενημέρωση για εφημερεύοντα φαρμακεία, πρεσβείες, ανταλλακτήρια, ταχυδρομεία, τράπεζες, σημεία εμπορικού ενδιαφέροντος (πολυκαταστήματα, καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, καταστήματα κινητής τηλεφωνίας, αγορά Μοναστηρακίου, κεντρική αγορά τροφίμων και σούπερ μάρκετ), περιοχές με εστιατόρια και κέντρα διασκέδασης, καθώς και για σημεία ελεύθερης ή με πληρωμή πρόσβασης στο Διαδίκτυο.

Στους ανεπτυγμένους ανταγωνιστικούς προορισμούς, όπως η Ρώμη, η Βαρκελώνη, η Βιέννη, το Παρίσι και η Βουδαπέστη, λειτουργούν οργανωμένα δίκτυα πληροφόρησης τουριστών. Στη Ρώμη υπάρχουν περισσότερα από 15 σημεία πληροφόρησης και στη Βαρκελώνη πάνω από 10.

Η Βιέννη, πέραν των σημείων πληροφόρησης εντός πόλης, έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο ενημέρωσης και σε πόλεις του εξωτερικού. Στο Παρίσι υπάρχουν έξι γραφεία που λειτουργούν όλο τον χρόνο και άλλα έξι που λειτουργούν από τον Μάιο έως τον Νοέμβριο, ενώ στη Βουδαπέστη υπάρχουν δύο γραφεία στην πόλη και τρία στο αεροδρόμιο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή