ΥΠΑ: Ασφαλής ο διάδρομος στο Μακεδονία – Αδικαιολόγητες οι αντιδράσεις

ΥΠΑ: Ασφαλής ο διάδρομος στο Μακεδονία – Αδικαιολόγητες οι αντιδράσεις

1' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Πιστοποιημένος και ασφαλής» είναι ο διάδρομος προσγειώσεων και απογειώσεων στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», απαντά η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στις κατηγορίες της εταιρείας Easyjet και στη Fraport Greece που την καθιστούν υπεύθυνη για τις πολύωρες καθυστερήσεις και την πραγματοποίηση των προγραμματισμένων πτήσεων μέσω των αεροδρομίων της Αθήνας και της Καβάλας.

Όπως υποστηρίζει η ΥΠΑ «τα έργα στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης είχαν προγραμματιστεί  να ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2017, χρονική περίοδος κατά την διάρκεια της οποίας τα προβλήματα στις πτήσεις λόγω των καιρικών συνθηκών θα ήταν σίγουρα λιγότερα. Παρόλα αυτά, προς διευκόλυνση της Παραχωρησιούχου Διαχειρίστριας Εταιρείας που ανέλαβε την διαχείριση του Αεροδρομίου «Μακεδονία» ήδη από τον Απρίλιο 2017, σε συνεργασία μαζί της, καθώς και με την σύμφωνη γνώμη των μελών της αεροπορικής κοινότητας αποφασίστηκε η μετάθεση της έναρξης των έργων  για το τρέχον χρονικό διάστημα προκειμένου να μην δημιουργηθεί αναστάτωση  στους τουριστικούς φορείς της Βόρειας Ελλάδος κατά την έναρξη της τουριστικής περιόδου.», ενώ επισημαίνει ότι τα έργα ή υλοποιούνται και με κεφάλαια προερχόμενα από τα διαρθρωτικά ταμεία της Ε.Ε και τυχόν ακύρωσή τους θα επέφερε τεράστια οικονομική ζημιά και ανυπολόγιστες κυρώσεις στη χώρα.

Ακόμη η υπηρεσία εκφράζει την απορία την επιλογή της Αθήνας, ως εναλλακτικού αεροδρομίου για την εξυπηρέτηση των επιβατών καθώς όπως αναφέρει «πλησίον της Θεσσαλονίκης υπάρχουν δύο εναλλακτικά αεροδρόμια που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν».

Τέλος, υπενθυμίζει πως η Υπηρεσία είχε έγκαιρα ενημερώσει όλες τις αεροπορικές εταιρείες, με ΝΟΤΑΜ, για τις αλλαγές στο «Μακεδονία» λόγω των εργασιών στη διασταύρωση των δύο διαδρόμων προσαπογειώσεων.

Παράλληλα για το θέμα της ομίχλης διευκρινίζει ότι η ασφάλεια των πτήσεων είναι αδιαπραγμάτευτη και προς αυτή την κατεύθυνση  εργάζεται όλο το στελεχιακό δυναμικό της και σχολιάζει πως θα ήταν αδύνατη η προσγείωση υπό συνθήκες ομίχλης ακόμη και με το σύστημα προσγείωσης ILS II.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή