«Μαύρη τρύπα» 27 εκατ. στην κατάσταση του εξοπλισμού αποκάλυψε η νέα διοίκηση του ΟΛΘ

«Μαύρη τρύπα» 27 εκατ. στην κατάσταση του εξοπλισμού αποκάλυψε η νέα διοίκηση του ΟΛΘ

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μαύρη τρύπα 27 εκατ. ευρώ, που αφορά στην κατάσταση του μηχανολογικού εξοπλισμού του ΟΛΘ, αποκάλυψε ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Σωτήρης Θεοφάνης.

Παράλληλα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρχουν διαφορές στα οικονομικά μεγέθη της επιχείρησης, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Περιμένουμε από τους ορκωτούς ελεγκτές ποια θα είναι η εικόνα και εκεί».

Ουσιαστικά, η κοινοπραξία που εξαγόρασε προ δύο εβδομάδων το 66% του ΟΛΘ, έθεσε θέμα διαφορών στην εικόνα που έλαβε από τα δεδομένα της διαγωνιστικής διαδικασίας, σε σχέση με αυτά που παρέλαβε.

Ερωτήθηκε σχετικά από την «Κ», για το κατά πόσο προτίθεται να κάνει χρήση τυχόν αποζημιωτικών δικαιωμάτων που έχει, σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης, ο επενδυτής, απάντησε: «Ουδέν σχόλιο, προσωρινά».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της DIΕP, Αλεξάντερ Μελενθιν, για το ίδιο θέμα, ανέφερε ότι πράγματι τα δεδομένα της επένδυσης έχουν αλλάξει, σε σχέση με αυτά που είχε στη διάθεσή του, αλλά υπογράμμισε ότι παραμένει ευτυχής με την τοποθέτησή του στην Ελλάδα, εκτιμώντας, παράλληλα, ότι η νέα διοίκηση θα καταφέρει να πετύχει αποτελέσματα που θα ικανοποιήσουν τους μέτοχους.

Αυτά προέκυψαν, μεταξύ άλλων σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε το νέο μάνατζμεντ του ΟΛΘ στον χώρο του λιμανιού της συμπρωτεύουσας.

Επίσης,  ανακοίνωσε ο νέος πρόεδρος του ΟΛΘ πως τρεις μεγάλες, διεθνείς ναυτιλιακές εταιρείες που είχαν διακόψει την παροχή υπηρεσιών με δικά τους καράβια (dedicated seeder leader services), επανακάμπτουν  με δικά τους πλοία και υπηρεσίες, εντός των επόμενων εβδομάδων.

Πληροφορίες της αγοράς που συγκέντρωσε η «Κ», θέλουν οι τρεις αυτές εταιρείες να είναι οι MAERCK, COSCO και CMA-CGM.

Επίσης, μέσα σε μόλις δύο εβδομάδες ο ΟΛΘ ανακοίνωσε, βελτίωση του μέσου χρόνου αναμονής των εμπορικών πλοίων, από 130-150 ώρες τον Δεκέμβριο σε 15 ώρες σήμερα.

Το νέο μάνατζμεντ της εισηγμένης εξέφρασε επίσης την ελπίδα του ότι το ελληνικό κράτος θα διευκολύνει τις αδειοδοτικές διαδικασίες, προκειμένου να καταστεί εφικτή η υλοποίηση των έργων υποδομών μέσα σε 4 έως 4,5 έτη, αντί για 7 που είναι η συμβατική προθεσμία.

Επίσης, διατύπωσε την ελπίδα πως: «Το κράτος θα ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του για την βελτίωση της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα.

Επιπλέον, εξέφρασε για ακόμα μία φορά την απορία γιατί δεν προσφέρονται σε 24ωρη βάση τελωνειακές υπηρεσίες (λόγω της αποχής των τελωνειακών από την τρίτη, νυχτερινή βάρδια), αλλά έδωσε διαβεβαιώσεις ότι σύντομα θα αλλάξει ο τρόπος υποδοχής των κοντέινερ, προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία.

Επίσης, ανακοινώθηκε η πρόθεση του νέου βασικού μετόχου, δηλαδή της South Europe Gateway Thessaloniki, να εκκινήσει εντός του έτους τη διαδικασία της έναρξης κατασκευής του προβλήτα «6». Δηλαδή, της επιμήκυνσης του, κατά 400 μέτρα και ωφέλιμο βάθος υποδοχής πλοίων 16,5 μέτρα, καθώς  τον εξοπλισμό του με πέντε καινούριες γερανογέφυρες.

Με αυτές τις καινούριες υποδομές, το λιμανι της Θεσσαλονίκης θα μπορεί να εξυπηρετεί πλέον πλοία «New Panamas» 13.000 έως 14.000 teu που θα πραγματοποιούν «main services».

Είναι αυτές οι καινούριες γραμμές που φιλοδοξεί να προσεγγίσει η νέα διοίκηση, προκειμένου να ξαναβάλει τον ΟΛΘ στον παγκόσμιο χάρτη των μεγάλων, κομβικών σταθμών κοντέινερ.

Αυτό άλλωστε ήταν και το μότο της παρουσίασης  «Ένας κόμβος, νέοι ορίζοντες».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή