Η κυρία που δεν έμεινε σπίτι

Η κυρία που δεν έμεινε σπίτι

1' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Έχει κάτι το μυθιστορηματικό η φιγούρα της αποφασισμένης γυναίκας που, αψηφώντας απαγορεύσεις και προειδοποιήσεις, διασχίζει αγέρωχη την περίφημη Γκαλέρια Βιτόριο Εμανουέλε Β΄ στο κέντρο του Μιλάνου. Τυλιγμένη στο παλτό της, θα μπορούσε να είναι η πρωταγωνίστρια μιας φιλόδοξης διαφημιστικής καμπάνιας λόγω της οποίας η πιο ακριβοθώρητη εμπορική στοά της πρωτεύουσας της ιταλικής μόδας θα ήταν προσωρινά κλειστή για τους κοινούς θνητούς. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα το μεγαλειώδες στο θλιβερό αυτό πλάνο, ακόμα κι αν το αριστουργηματικό αρχιτεκτονικό φόντο έλκει την καταγωγή του από τις ημέρες μεγαλείου του νεοσύστατου, τότε, ιταλικού βασιλείου.

Είναι η πρώτη ημέρα εφαρμογής των μέτρων καθολικής απαγόρευσης των μετακινήσεων που επιβλήθηκαν στους Ιταλούς πολίτες, και η αγέρωχη κυρία θα πρέπει κανονικά να έχει μαζί της ένα χαρτί με το οποίο θα δικαιολογήσει σε αστυνομικούς και καραμπινιέρους τη «βόλτα» της στο ερημωμένο εμπορικό κέντρο, δυο βήματα από το Ντουόμο (τον καθεδρικό ναό-έμβλημα της πόλης) και τη Σκάλα του Μιλάνου.

Πάντως, αυτό που έμοιαζε αδύνατο, ανήκουστο και απείρως οργουελικό (μια μεγάλη και προηγμένη χώρα να μπει σε καραντίνα) συνέβη: η συντριπτική πλειονότητα των κατοίκων πειθάρχησε στην προτροπή του πρωθυπουργού τους να μείνουν σπίτι. Το πρώτο κεφάλαιο μιας περιπέτειας με άγνωστο τέλος γράφτηκε αυτές τις ημέρες στην Ιταλία. Όσο για την «κυρία με το παλτό», δεν αποκλείεται να κέρδισε μια μικρή θέση στην ιστορία της φωτογραφίας.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή