ΣΤΙΣ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020, ο Parker (φωτογραφία) πέρασε την πόρτα του στούντιο του Τerry Tsiolis στη Νέα Υόρκη και στήθηκε μπροστά στον φακό του. Ήταν ένας από τους πολλούς που ανταποκρίθηκαν στο ανοιχτό κάλεσμα του Ελληνοκαναδού φωτογράφου για τη φωτογράφιση πορτρέτων. «Δεν απέρριψα κανέναν», έχει πει, ενώ η έκθεση Τerry Tsiolis: Portraits παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στο Μουσείο Μπενάκη. Η συμπερίληψη όσο το δυνατόν περισσότερων ατόμων είχε για εκείνον πρωταρχική σημασία και ίσως είναι αυτό το καθοριστικό στοιχείο που πυροδότησε την απομάκρυνσή του από τη φωτογραφία μόδας και τους περιοριστικούς ορισμούς περί ομορφιάς. Λέει πως χρειάζεται είκοσι λεπτά για να διακρίνει ό,τι τον γοητεύει σε κάθε άνθρωπο, έτσι ώστε να βγάλει τον αληθινό, αυθόρμητο εαυτό του. Όταν η υπερβολική ανησυχία για την εικόνα μας «κατευθύνει» την έκφραση του προσώπου και τη στάση του σώματος, ο ερωτικός, παράτολμος, ντροπαλός, εκκεντρικός, θυμωμένος ή εύθυμος εαυτός μας κρύβεται. Γνωστός για τη συνεργασία του με περιοδικά όπως η Vogue, το Harper’s Bazaar και το Vanity Fair, ο φωτογράφος, με καταγωγή από την Πελοπόννησο, μοιάζει μέσα από αυτό το μωσαϊκό να υμνεί την ξεχωριστή φύση του καθενός.
INFO
Έως 05/12, Μουσείο Μπενάκη, Πειραιώς 138, benaki.org