Πέρασα δέκα χρόνια από την καριέρα μου γράφοντας, περιστασιακά, κριτικές αυτοκινήτων για περιοδικά. Υπήρχε μία προϋπόθεση: να επιδεικνύω, όποτε προέκυπτε η ευκαιρία, σε άλλους τα χαρακτηριστικά τους. Αν κάποιος συγγενής περνούσε απ’ το σπίτι των γονιών μου ή το παιδί ενός γείτονα χτυπούσε την πόρτα μου, μέσα στο πρόγραμμα ήταν το να καταλήξω για περίπου ένα τέταρτο της ώρας να του δείχνω πώς η Rolls-Royce Phantom είχε ομπρέλες ενσωματωμένες στις πόρτες της, πώς ο εσωτερικός φωτισμός της καινούργιας Mercedes S-Class μπορούσε να προσαρμοστεί στη διάθεσή σου ή πώς ο κινητήρας 5 λίτρων V8 στην Jaguar XJR μπορεί να θυμίζει τον ήχο των κεραυνών, αν κάποιος μαρσάρει με τον κατάλληλο ενθουσιασμό.
Είχε πλάκα το ότι μπορούσα να προσφέρω σε άλλους εμπειρίες που εμένα θα μου άρεσε φοβερά να είχα ως παιδί – μεγάλωσα σε μια οικογένεια που δεν είχε κανένα αυτοκίνητο. Αυτό θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από μια παράπλευρη δραστηριότητα της ήδη χαλαρής ενασχόλησής μου με τη δημοσιογραφία. Θα μπορούσε να είναι η βάση μιας επιχείρησης πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Όπως συνέβη με την Αυστραλή Άλεξ Χίρσι, πρώην ραδιοφωνική παραγωγό, η οποία έκανε επίσης ρεπορτάζ για αυτοκίνητα – τα βίντεο που έφτιαχνε στο Ντουμπάι, αναδεικνύοντας τα ιδιόμορφα χαρακτηριστικά των πιο λαμπερών αυτοκινήτων του κόσμου οδήγησαν στη δημιουργία του brand Supercar Blondie στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα, το Supercar Blondie αυτοπροσδιορίζεται ως «η πιο δημοφιλής επωνυμία ψυχαγωγίας για την αυτοκίνηση παγκοσμίως», με περίπου 120 εκατομμύρια ακολούθους σε διάφορες πλατφόρμες και περισσότερα από δύο δισ. views τον μήνα.
Αν έχετε περάσει καθόλου χρόνο στο Instagram ή στο TikTok και έχετε εκφράσει ενδιαφέρον για τις ζωές των πλουσίων –και διασήμων– αυτού του κόσμου, τότε σίγουρα θα έχετε δει κάποιο βίντεό της. Σε ένα από αυτά, κάθεται αναπαυτικά στο κόκκινο σαλόνι μιας συλλεκτικής, επετειακής Lamborghini Countach, που κυκλοφορεί σε μόλις 112 μοντέλα προς 2,4 εκατομμύρια ευρώ το ένα (133 χιλιάδες likes στο Instagram). Σε ένα άλλο, μας δείχνει το γυάλινο πάτωμα ενός φουτουριστικού DS X E-Tense 1.400 ίππων (216 χιλιάδες likes). Σε ένα τρίτο, μας επιδεικνύει το drone που συνοδεύει το ηλεκτρικό roadster της Polestar (95 χιλιάδες likes). Drone! Η τεχνολογία των αυτοκινήτων έχει προχωρήσει πολύ από την εποχή που στο πάρκινγκ του σούπερ μάρκετ είχα εντυπωσιάσει τη μητέρα μου με μια ΒΜW με ενσωματωμένες οθόνες, όπου μπορούσες να δεις τηλεόραση.
Χλιδή της διπλανής πόρτας
Η 39χρονη υποστηρίζει πως το μυστικό της επιτυχίας της είναι το ότι αντιμετωπίζει τα αυτοκίνητα σαν το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Με άλλα λόγια, αν σε οποιονδήποτε από εσάς παρέδιδε κάποιος τα κλειδιά ενός supercar, τι θα ήταν εκείνο που θα σας τραβούσε την προσοχή; Πράγματι, το περιεχόμενο που παράγει είναι ανάλαφρο, απαλλαγμένο από τις εμμονές των παραδοσιακών ρεπόρτερ αυτοκινήτων με τα μεγέθη των μηχανών, τις αποδόσεις των καυσίμων και τη «ροπή», μια έννοια που στο παρελθόν έχω προσποιηθεί ότι καταλαβαίνω. «Ποιος νοιάζεται;», ρωτάει, με τη γνωστή της –απ’ το Instagram– αυστραλέζικη προφορά.
«Πόσοι άνθρωποι στον κόσμο καταλαβαίνουν πραγματικά τι σημαίνει αυτό; Το ένα τοις εκατό; Ακόμα δεν ξέρω τι είναι η ροπή. Δεν με νοιάζει».
Η πιο γνωστή ξανθιά των κοινωνικών δικτύων που ασχολούνται με την αυτοκίνηση μου μιλάει μέσω Zoom απ’ το σπίτι της στο Ντουμπάι (έχει και άλλο ένα στο Λονδίνο), και το καθιστικό που φαίνεται πίσω της φωνάζει «χλιδή». Και όχι μόνο επειδή στον τεράστιο, άψογο λευκό καναπέ, λουσμένο στον ήλιο της ερήμου, τρέχουν πάνω κάτω έξι κάπως άτσαλα σκυλιά που έχει υιοθετήσει από καταφύγια ζώων.
«Πόσοι άνθρωποι στον κόσμο καταλαβαίνουν πραγματικά τι σημαίνει αυτό; Το ένα τοις εκατό; Ακόμα δεν ξέρω τι είναι η ροπή. Δεν με νοιάζει».
Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι της αρέσουν τα ωραία πράγματα: είναι γνωστό ότι έχει ξοδέψει 17.800 ευρώ για ένα μόνο σακάκι (Louis Vuitton), έχει αγοράσει (και πουλήσει με κέρδος) ένα Rolex Daytona Rainbow αξίας 450.000 ευρώ και, όσον αφορά τα αυτοκίνητα, διαθέτει ένα Brabus G800, με το εσωτερικό του στο τιρκουάζ χρώμα του Tiffany’s (εκτιμώμενο κόστος: 502.000 ευρώ), μια νέα ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre (394.000 ευρώ), μια BMW X6 90.000 ευρώ) και ένα Tesla Model 3 (47.000 ευρώ), ενώ έχει παραγγείλει και ένα Tesla Cybertruck 84.000 ευρώ). Όμως η μεγάλη της αδυναμία είναι τα σκυλιά της: δύο πομεράνιαν, ένα καθαρόαιμο τσιουάουα, δύο ημίαιμα τσιουάουα και ένα τσιουίνι [Σ.τ.Μ.: μιξ τσιουάιουα με τα σκυλιά που συνήθως αποκαλούμε «λουκάνικα»].
Κάθε καλοκαίρι, μαζί με τον σαράντα ενός έτους Ελβετό συζυγό της Νικ, με τον οποίο είναι ζευγάρι από τα δεκαεπτά της, περνούν τρεις μήνες στην Ελβετία και φέτος το ταξίδι αυτό, μαζί με το ιδιωτικό τζετ που μετέφερε τα σκυλιά, κόστισε κάπου ανάμεσα στα 220.000 με 440.000 ευρώ. «Όταν δεν είμαι ανάμεσα σε αυτοκίνητα, τότε επιλέγω να είμαι με τα σκυλιά μου», εξηγεί. «Είναι όλα από καταφύγια. Οπότε είναι κάπως τραυματισμένα ψυχικά, πράγμα που δυσκολεύει την κατάσταση, επειδή όλα έχουν ψυχολογικά προβλήματα. Δεν είναι τα πιο εκπαιδευμένα σκυλιά. Είναι πολύ δύσκολο να φέρεις έξι σκυλιά σε ένα επιβατικό αεροπλάνο – δεν θέλω να τα βάλω σε αυτή τη δοκιμασία. Είναι τρελό, αλλά για μένα είναι μια ανταμοιβή. Ξέρετε, έχω δουλέψει πολύ για να φτάσω εδώ».
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το γεγονός ότι μόχθησε για να τα καταφέρει – ένας από τους πολλούς λόγους που εκείνη κατάφερε να πάει πιο πέρα το ρεπορτάζ αυτοκίνησης από ό,τι εγώ. Δεν φαίνεται να ήταν ιδιαίτερα φαν των αυτοκινήτων ως παιδί, τότε που ακόμη ζούσε στο Μπρίσμπεϊν: Ο πατέρας της και ο μεγαλύτερος αδελφός της απολάμβαναν να μαστορεύουν τετρακίνητα off-roaders και θυμάται ότι ήταν ενθουσιασμένη όταν επισκέφθηκε τις Ηνωμένες Πολιτείες σε ηλικία 15 ετών και συνάντησε την πρώτη της, μακρόστενη, λιμουζίνα.
Αλλά τα πρώτα χρόνια της ζωής της ήταν αφιερωμένα σχεδόν εξ ολοκλήρου στο βιολί, μια εμπειρία που της δίδαξε την αξία της σκληρής δουλειάς. «Γύριζα σπίτι από το σχολείο και έκανα εξάσκηση για τρεις-τέσσερις ώρες κάθε μέρα. Δεν μου άφηνε πολλά περιθώρια για άλλες ασχολίες». Τελικά, παραιτήθηκε από αυτή την ενασχόληση – εξάλλου, ήταν το όνειρο της μητέρας της, όχι της ίδιας. Σπούδασε ραδιοτηλεοπτική δημοσιογραφία και ακολούθησε τον Νικ στο Ντουμπάι, όταν εκείνος βρήκε δουλειά στην Barclays.
Scrolling με κλειστό ήχο
Ενώ εργαζόταν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ως ραδιοφωνική παραγωγός, έχοντας δοκιμάσει διάφορες δουλειές, όπως το μόντελινγκ, ήρθε σε επαφή με τα supercars. Εν μέρει αυτό οφείλεται απλά στο γεγονός ότι ζει στο Ντουμπάι, που έχει μια έντονη κουλτούρα αυτοκινήτου, η οποία ενισχύεται από τους μεγάλους μισθούς, τον μηδενικό φόρο εισοδήματος, τους χαμηλούς συντελεστές ΦΠΑ, τα φθηνά καύσιμα και τα χαμηλά ποσοστά εγκληματικότητας. Είναι τέτοια η αφθονία των Ferrari, Bentley, Porsche κ.ά. στην περιοχή, που ορισμένοι έφηβοι πηγαίνουν στο λύκειο με οχήματα που αξίζουν περισσότερο από το μέσο βρετανικό σπίτι. Η Χίρσι γνωρίζει έναν 14χρονο που του χάρισαν μια LaFerrari (μοντέλο της Ferrari) αξίας 2,68 εκατομμυρίων ευρώ, για να τη διαλύσει σε διάφορες πίστες της περιοχής πριν καν μπορέσει να οδηγήσει νόμιμα στον δρόμο.
Επίσης, ήρθε σε επαφή με supercars ενώ παρουσίαζε ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα στο Ντουμπάι, το Drive Live. Για τον σκοπό αυτόν πήγαινε σε εκθέσεις αυτοκινήτων και κατά καιρούς τής δίνονταν οχήματα για δοκιμαστικά από εταιρείες όπως η Bentley και η McLaren, ενώ άρχισε να φτιάχνει και βίντεο σχετικά με αυτά στο Instagram. Η πρώτη πραγματικά viral ανάρτησή της ήταν απίστευτα απλή για τα σύγχρονα δεδομένα: την έδειχνε να περπατάει στους αμμόλοφους προς μια κόκκινη Ferrari και στη συνέχεια να φεύγει και να εξαφανίζεται στην έρημο. Αλλά της έδωσε ένα σημαντικό μάθημα: η εικόνα είναι το κλειδί της επιτυχίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου πολλοί κάνουν scrolling με κλειστό ήχο.
Οι ακόλουθοί της αυξήθηκαν ραγδαία και η ίδια και ο Νικ αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τις κανονικές τους δουλειές για να επικεντρωθούν εξ ολοκλήρου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό τους οδήγησε σε έναν σουρεαλιστικό κόσμο. Στο Μεξικό, η Άλεξ γνώρισε νεαρούς άνδρες από μερικές από τις πλουσιότερες οικογένειες της χώρας, οι οποίοι όχι μόνο διέθεταν από πέντε supercars ο καθένας, αλλά είχαν και σωματοφύλακες που τους ακολουθούσαν με αλεξίσφαιρες λιμουζίνες Maybach. Πήγε αεροπορικώς στο Λας Βέγκας με έναν δισεκατομμυριούχο που είχε δύο Bugatti Chiron (αξίας 3,13 εκατομμυρίων ευρώ η καθεμία) και τον παρακολουθούσε να τζογάρει αρκετά εκατομμύρια δολάρια στα τραπέζια του καζίνου.
Πληρώθηκε «μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια» μόνο και μόνο για να γευματίσει με έναν θαυμαστή της. Ο Νικ, εκτός πλάνου, της υπενθυμίζει ότι κάποτε είχε μια προσφορά από την ιστοσελίδα ψυχαγωγίας ενηλίκων OnlyFans. «Ω, ναι. Μου έλεγαν: “Θα σε βοηθήσουμε να ξεκινήσεις το προφίλ σου”. Μπορείς να κερδίσεις τόσα χρήματα. Σκέφτηκα “γαμώτο, αυτά είναι καλά λεφτά. Αλλά προφανώς, όχι, αυτό δεν είναι για μένα”».
Tο στρες, η κακοποίηση και η «Bimbo»
Πώς την κάνει να αισθάνεται η συναναστροφή με τον κόσμο του ακραίου πλούτου; Προσωπικά, μου αρέσουν τα όμορφα αυτοκίνητα, αλλά αυτά είναι για νεαρά άτομα και είναι κάπως τραγελαφικό όταν χρησιμοποιούνται ως άμυαλη επίδειξη πλούτου. «Δεν αισθάνομαι περίεργα γι’ αυτό, επειδή ξέρω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν αυτόν τον πλούτο δουλεύουν πολύ πολύ σκληρά γι’ αυτόν. Και αυτό που δεν βλέπουμε είναι το πόσα επιστρέφουν στην κοινότητα, ξέρετε». Εντάξει, κάποιοι από αυτούς δεν επιστρέφουν και πολλά, ούτε έχουν δουλέψει καθόλου σκληρά για τον πλούτο τους, τον κληρονόμησαν. Ειδικά στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. «Ναι, αλλά εντάξει, τι θα κάνεις; Πρέπει να είσαι τρελή για να τα παρατήσεις όλα αυτά».
Αν πιστεύετε πως αυτό σημαίνει ότι η Χίρσι δεν είναι σκεπτόμενο άτομο, κάνετε λάθος. Στα χρόνια που πέρασαν, αναγκάστηκε να επανεξετάσει ριζικά αυτό που κάνει. Όταν ξεκίνησαν, εκείνη και ο σύζυγός της ταξίδευαν 300 μέρες τον χρόνο αναζητώντας περιεχόμενο. Έκαναν τη μαγνητοσκόπηση, το μοντάζ και τα ποσταρίσματα μόνοι τους. «Εκείνα τα χρόνια ήταν πολύ δύσκολα. Δεν ήμασταν ποτέ σε μια πόλη για περισσότερο από δύο ημέρες τη φορά», θυμάται. Συν τοις άλλοις, υπήρχε και η διαδικτυακή κακοποίηση, που φαίνεται να είναι το σύνηθες φαινόμενο για οποιονδήποτε έχει προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Υπήρχε πολύ μίσος από ανθρώπους που ήταν στη βιομηχανία για αρκετό καιρό, κυρίως άνδρες δημοσιογράφους, που με αποκαλούσαν “Βimbo”.
Ξέρετε, μου έλεγαν ότι μου έχουν χαριστεί τα αυτοκίνητα επειδή κοιμήθηκα με διάφορους».
Αυτή η κακοποίηση εξακολουθεί να υφίσταται μέχρι και σήμερα, με σταθερή έμφαση στην εμφάνιση της Χίρσι, και η ίδια κατά τη διάρκεια της πανδημίας έφτασε σε οριακό σημείο. «Ήταν μια πραγματικά δύσκολη στιγμή. Δεν είχα πάρει ούτε μία μέρα ρεπό για τρία χρόνια. Και τότε χτύπησε η πανδημία και συνειδητοποίησα πόσο καταθλιπτική ήμουν. Είχα άγχος. Δεν κοιμόμουν. Κατάφερνα να κοιμηθώ το πολύ δύο ώρες τις νύχτες. Διάβαζα κάθε σχόλιο. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που θα σε μισήσουν και θα θέλουν να το εκφράσουν. Δυστυχώς, ένα μήνυμα μίσους σε επηρεάζει περισσότερο από ό,τι εκατό μηνύματα υποστήριξης και αγάπης. Κλονίστηκα πολύ ψυχικά».
«Υπήρχε πολύ μίσος, κυρίως από άνδρες δημοσιογράφους, που με αποκαλούσαν “bimbo” και έλεγαν ότι μου έχουν χαριστεί τα αυτοκίνητα επειδή κοιμήθηκα με διάφορους».
Η πίεση της προκάλεσε και σωματικά συμπτώματα: ανέπτυξε δύο ασθένειες που οφείλονταν στο στρες και αποφάσισε ότι πρέπει κάτι να κάνει. «Ο Covid ήταν καταστροφικός για τόσους ανθρώπους. Αλλά εμένα η πανδημία μού έσωσε τη ζωή. Τώρα έχω γιατρούς σε όλο τον κόσμο. Έχω έναν γιατρό στις ΗΠΑ, που μόλις πήγα να επισκεφθώ. Έχω έναν γιατρό στην Αυστραλία. Έχω έναν γιατρό εδώ. Και ο λόγος είναι επειδή θέλω να βεβαιωθώ ότι λαμβάνω συμβουλές από πολλές διαφορετικές πηγές, ώστε να ξέρω τι είναι καλύτερο για μένα. Ξέρω ότι αυτό ακούγεται κάπως υπερβολικό, αλλά και τα χρόνια που πέρασαν ήταν πολύ έντονα».
Supercar «ροζ»
Ξεκίνησε επίσης ψυχοθεραπεία και ασχολήθηκε με τον διαλογισμό («Δεν έχω κάνει πολύ τους τελευταίους τρεις μήνες και στην πραγματικότητα αισθάνομαι αρκετά αγχωμένη σήμερα»), άρχισε να παίρνει ρεπό τα Σαββατοκύριακα («Κάθομαι με τα σκυλιά μου στον καναπέ και δεν κάνω τίποτα») και έγινε όλο και πιο επιλεκτική στις εμπορικές συμφωνίες (απορρίπτοντας προτάσεις από κατασκευαστές μαξιλαροθηκών, εταιρείες κρυπτονομισμάτων, εταιρείες που κάνουν δοκιμές σε ζώα και μάρκες αλκοόλ). Ακόμα, έχει εγκαταλείψει τις προσπάθειες να λανσάρει μια μπουτίκ που θα σχεδίαζε εξοπλισμό αυτοκινήτων («Υπήρχαν κάποιες απρόβλεπτες προκλήσεις»), προσέλαβε μια ομάδα παρουσιαστών για να την απαλλάξει από την αυξημένη πίεση και εγκατέλειψε τη φιλοδοξία της να βγει στην τηλεόραση μετά από κάποιες άκαρπες προσπάθειες με το κανάλι Discovery.
«Ο στόχος μου είναι, στα επόμενα πέντε χρόνια, να έχω καταφέρει να απομακρυνθώ από την παρουσίαση. Ποτέ δεν ήθελα πραγματικά να είμαι μπροστά στον φακό. Απλώς το έκανα επειδή έτσι μπορούσα να οδηγώ ωραία αυτοκίνητα». Η προτεραιότητά της, λέει, είναι να χτίσει μια βιώσιμη επιχείρηση που θα μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αυτήν.
Μία από τις προσπάθειες διεύρυνσης των δραστηριοτήτων της περιλαμβάνει το λανσάρισμα του διαδικτυακού ιστότοπου δημοπρασιών SBX, ο οποίος στοχεύει να κοντράρει οίκους όπως οι Bonhams στον τομέα της πώλησης αυτοκινήτων, και πρόσφατα πούλησε μια Lamborghini Veneno Roadster του 2015 έναντι 5,36 εκατομμυρίων ευρώ, καθιστώντας την το πιο ακριβό αυτοκίνητο που έχει πουληθεί ποτέ μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας δημοπρασιών.
«Ο στόχος είναι να απομακρυνθώ όλο και περισσότερο. Είμαι η μόνη δημιουργός που γνωρίζω η οποία έφτιαξε ενημερωτικό ιστότοπο. Έχουμε πλέον μια ομάδα δημοσιογράφων που γράφουν ειδήσεις σχετικά με το αυτοκίνητο, την ψυχαγωγία, την τεχνολογία. Δεν χρειάζεται να συμμετέχω. Ο απώτερος στόχος είναι να χτίσουμε διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες που δεν θα απαιτούν να είμαι στην κάμερα».
Σε αυτό το σημείο συνειδητοποιώ ότι η Supercar Blondie δεν είναι ούτε ξανθιά πια: σήμερα τα μαλλιά της, που ως επί το πλείστον κρύβονται κάτω από ένα καπέλο του μπέιζμπολ, είναι βαμμένα ροζ. Και αντιλαμβάνομαι πως, ενώ εγώ συζητώ μαζί της προσπαθώντας να καταλάβω πώς κατάφερε να μετατρέψει τον εαυτό της σε ολόκληρη επωνυμία, εκείνη θα προτιμούσε να «σκοτώσει» αυτό το κομμάτι της. «Δεν είχα πολύ χρόνο όταν μεγάλωνα για να βρω κάτι που πραγματικά μου άρεσε. Ποιο είναι το επόμενο πάθος μου;» Εκείνη τη στιγμή τα ανεκπαίδευτα σκυλιά αρχίζουν να γαβγίζουν και η Άλεξ ζητάει από τον φροντιστή τους –ο οποίος ζει στο σπίτι– να παρέμβει. «Με συγχωρείς, Ντίνο, μπορείς να τα κάνεις να σταματήσουν να γαβγίζουν, σε παρακαλώ; Ευχαριστώ… Δεν είμαι σίγουρη ότι θα ήταν το μόνο στο οποίο θα αφιερωνόμουν, όμως σίγουρα θα με ενδιέφερε να το εξερευνήσω· ένα καταφύγιο ζώων».
Μπορεί η περσόνα Animal Retreat Pinkie να βρίσκεται υπό διαμόρφωση, όμως υπάρχουν σημάδια ότι οι φιλοδοξίες της Supercar Blondie σχετικά με την αυτοκίνηση δεν έχουν πεθάνει ακόμα. Το ζευγάρι λέει ότι προσφάτως απέρριψαν μια προσφορά, να πουλήσουν τα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησης στην Αμερική έναντι 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Δεν μπήκε στον πειρασμό; Θέλω να πω, το να έχεις 336 εκατομμύρια προβολές και περισσότερα από 1 εκατομμύριο likes για ένα βίντεο της Rolls-Royce είναι πολύ ωραίο, αλλά η δουλειά ως δημιουργού περιεχομένου (ο τίτλος που η ίδια προτιμά) έχει το τίμημά της. Εκείνη λέει ότι έχει ήδη βγάλει αρκετά για να φροντίσει την οικογένειά της. «Φυσικά [μπήκα σε πειρασμό]. Ήταν δύσκολο το να αρνηθούμε. Όμως, εγώ πιστεύω ότι η αξία μας είναι μεγαλύτερη. Και ξέρω ότι δεν έχουμε τελειώσει εδώ. Θα ένιωθα λίγο σαν να τα παρατάω. Είμαστε στα μισά του δρόμου ακόμη».