Μια στάση στην Αθήνα

1' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η χωροφυλακή έχει αναλάβει την τήρηση της τάξης τον Σεπτέμβριο του 1956, καθώς θαυμαστές και φωτογράφοι έχουν συγκεντρωθεί έξω από τη Μεγάλη Βρεταννία για να δουν από κοντά τη Σοφία Λόρεν. Είναι η εποχή που το ιστορικό ξενοδοχείο της πλατείας Συντάγματος φιλοξενεί την Ιταλίδα ηθοποιό, η οποία βρίσκεται στην Ελλάδα για τις ανάγκες των γυρισμάτων της ταινίας «Το παιδί και το δελφίνι». Στα 23 της, η ανερχόμενη Λόρεν έχει ήδη αλλάξει το όνομά της (γεννήθηκε Σικολόνε), έχει συμμετάσχει σε διαγωνισμό ομορφιάς στον οποίο δεν κερδίζει τον πολυπόθητο τίτλο της «Μις Ιταλία», αλλά κάνει την παρουσία της αισθητή και έχει αρχίσει να χτίζει το κινηματογραφικό της βιογραφικό δουλεύοντας με τον Βιτόριο ντε Σίκα και τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι.

Το «Παιδί και το δελφίνι», σε σκηνοθεσία Ζαν Νεγκουλεσκό, θα της χαρίσει τον ρόλο της Φαίδρας, μιας Υδραίας σφουγγαρούς η οποία σε μια κατάδυση ανακαλύπτει ένα αρχαίο άγαλμα. Ρομαντικό δράμα βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ντέιβιντ Ντιβάιν, όπου συμπρωταγωνιστούν οι Άλαν Λαντ και Κλίφτον Γουέμπ, η ταινία σηματοδοτεί την πρώτη φορά που αμερικανική εταιρεία παραγωγής –σε αυτή την περίπτωση η 20th Century Fox–, γυρίζει ταινία στην Ελλάδα, ενώ ακόμα μία πρωτιά αποτελεί η χρήση του Cinemascope 55. Έναν χρόνο αργότερα, η Λόρεν εισέρχεται πλέον στην «πρώτη» κατηγορία του παγκόσμιου θεάματος, πρωταγωνιστώντας δίπλα στον Κάρι Γκραντ και στον Φρανκ Σινάτρα στο «Υπερηφάνεια και πάθος» του Στάνλεϊ Κρέιμερ. ■

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή